Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 44   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Päivän repeämiset

(Luettu 248339 kertaa)
T11Mika
Vähälahjaiset
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #45 : 20.12.08 - klo:09:17 »

Laitoin nuo tuonne Huumorivideoihin. Sieltä voi käydä kattomassa.

http://kalasaalis.com/kalastusvideot/Huumorivideot/

Kalliiks käy harrastus jos tuon miehen tyylillä alkaa harrastaa. Markus Kajo sano aikanaan hyvin: "Pelottavaa ajatella, että tuolla kansalla on ydinaseita, kun eivät tunnu selviävän joka päiväisistä askareistakaan."

Mika
Trust me - I know what I'm doing
ollimaha

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #46 : 20.12.08 - klo:12:35 »

Kalliiks käy harrastus jos tuon miehen tyylillä alkaa harrastaa. Markus Kajo sano aikanaan hyvin: "Pelottavaa ajatella, että tuolla kansalla on ydinaseita, kun eivät tunnu selviävän joka päiväisistä askareistakaan."

Bill Dance on silti legenda.. Tehnyt kalastusohjelmia koko ikänsä, ja alkaa olla jo ikämiehiä. Kyllä pitkään uraan mahtuu noita kömmähdyksiäkin.. Ja kun ne kaikki kasataan yhteen, niin näyttää että tuo mies on sataprosenttisen katastrofiherkkä. Hymyilee leveästi

T11Mika
Vähälahjaiset
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #47 : 20.12.08 - klo:13:28 »

Aika lavastetuiltahan noista osa näyttää. Googlettelin tuon kaverin huvikseni jo tuossa aiemmin. On hää joskus jonku sintinki saanu.  Iskee silmää
ollimaha

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #48 : 20.12.08 - klo:13:43 »

Aika lavastetuiltahan noista osa näyttää. Googlettelin tuon kaverin huvikseni jo tuossa aiemmin. On hää joskus jonku sintinki saanu.  Iskee silmää

Jep.. Nuo vavan rikkoontumiset ja mereen lentämiset kirpasee aina hiukan kun kattoo Hymyilee leveästi Varsinkin se video, missä se jättää ne vavat perälevyn väliin....  Epävarma
K_jp_K
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #49 : 08.01.09 - klo:18:20 »

Hymyilee leveästi :DSiinäpä vasta jätkä... :DKaikkea sitä sattuu.Mitä mieltä?
tanu
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #50 : 18.01.09 - klo:20:42 »

http://www.youtube.com/watch?v=L-vp8AAOfc0

Nauran tälle aina vaikka oon kahtonu jo kymmeniä kertoja Hymyilee leveästi

PS. Tsekatkaa myös ne muut esim. varikset pilkillä Hymyilee leveästi
Heku
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #51 : 30.01.09 - klo:18:24 »

Ei helekutti tuo Billy Dance ei oo kyllä todellinen... Mutta ku rupee miettimään takavuosia niin onhan nuita sattunu ite kullekin saman tyylisiä virheitä. Onneks ei vaan oo ollu kameraa todistamassa. Hymyilee leveästi

Ei se ota jos ei se annakkaa... Tulipahan kokemusta
inrock
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #52 : 01.02.09 - klo:15:20 »

LOISTAVIA NUO BILL DANCE HOMMAT!!

Se on ollut kammottavan groteski matka inhimillisyyden tuolle puolen. Ja sehän on hienoa se!
ollimaha

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #53 : 02.02.09 - klo:23:11 »

Mikä kala kasvaa nopeiten?
-Se josta kalastaja kertoo..
Stube
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #54 : 04.02.09 - klo:12:18 »

Ei ihme että ahdistaa...

Kertokaa omin sanoin, mikä ahdistaa, sanoi prykiatri asiakkaalleen.

Potilas aloitti: Kaikki alkoi, kun menin naimisiin.
Vaimolla oli aikuinen tytär, josta sitten tuli minun tytärpuoleni. Isäni tuli vierailulle, rakastui tytärpuoleeni ja meni tämän kanssa naimisiin. Niimpä tytärpuolestani tuli myös äitipuoleni.
Vaimoni sai pojan. Siitä tuli automaattisesti isäni lanko, koska se on isäni kanssa naimisissa olevan tytärpuoleni velipuoli. Koska poika on äitipuoleni veli, se on siten myös minun enoni.
Isäni vaimo sai myös pojan. Se on minun velipuoleni, vaikka samalla olen myöskin sen ukki. Onhan se tytärpuoleni poika. Vaimoni on minulle mummo, äitipuoleni äiti. Siitä seuraa, että olen oman vaimoni lapsenlapsi.
Ottaen huomioon, että olen naimisissa isoäitini kanssa, en ole ainoastaan vaimoni puoliso ja lapsenlapsi, vaan myös itseni isoisä.

Siksi ahdistaa...
T11Mika
Vähälahjaiset
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #55 : 04.02.09 - klo:12:29 »

Ei ihme että ahdistaa...

Kertokaa omin sanoin, mikä ahdistaa, sanoi prykiatri asiakkaalleen.

Potilas aloitti: Kaikki alkoi, kun menin naimisiin.
Vaimolla oli aikuinen tytär, josta sitten tuli minun tytärpuoleni. Isäni tuli vierailulle, rakastui tytärpuoleeni ja meni tämän kanssa naimisiin. Niimpä tytärpuolestani tuli myös äitipuoleni.
Vaimoni sai pojan. Siitä tuli automaattisesti isäni lanko, koska se on isäni kanssa naimisissa olevan tytärpuoleni velipuoli. Koska poika on äitipuoleni veli, se on siten myös minun enoni.
Isäni vaimo sai myös pojan. Se on minun velipuoleni, vaikka samalla olen myöskin sen ukki. Onhan se tytärpuoleni poika. Vaimoni on minulle mummo, äitipuoleni äiti. Siitä seuraa, että olen oman vaimoni lapsenlapsi.
Ottaen huomioon, että olen naimisissa isoäitini kanssa, en ole ainoastaan vaimoni puoliso ja lapsenlapsi, vaan myös itseni isoisä.

Siksi ahdistaa...

Järkyttynyt  Virnistää
Hyvät naurut sain.
ollimaha

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #56 : 04.02.09 - klo:17:05 »

- Miksi Ville on niin suosittu kalastuskaveri?
- Hänellä on hyvä matikkapää.

- Mikä on kalamiehen apuna siinä missä lintukoira metsästäjällä?
- Saksantaimenkoira.

- Mitä yhteistä on perhokalastajalla ja laulurastaalla?
- Molemmilla on siniset munat.  Virnistää

- Montako urheilukalastajaa tarvitaan vaihtamaan sähkölamppu?
- Viisi, ja sun olis pitänyt nähdä kuinka iso lamppu se oli! Se oli ainakin NÄIN iso.

Kaksi miestä istuu ongella.
- Syökö kala? toinen kysyy.
- Tottakai, eihän se muuten elä!

Naiset juttelivat:
- Uskotko tosiaan, että miehesi oli ulkona ja kalasti? Eihän hän saanut yhtään kalaa.
- Siksi minä uskonkin häntä.

- Nuori mies, täällä voi onkia ainoastaan luvalla, sanoi kalastuksenvalvoja.
- Voi kiitoksia paljon, minä kun olen yrittänyt koko ajan madolla.
T11Mika
Vähälahjaiset
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #57 : 06.02.09 - klo:08:52 »

Katon tässä just tuota aamu tv:tä. Joku "kokki" tuumannu paistaa välillä kalaaki. Made menossa pannuun.
"Mateessahan on varsin vähän ruotoja. Tuo HÄNTÄOSA on mm. aivan ruodoton."
Päätti sit varmuuden vuoks pariin kertaan todistaa asiantuntemuksensa ja kertoa, että mateella on häntä. Piti hymyillä ääneen tuollekin älynväläykselle.  Hymyilee
poka
SP-Team
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #58 : 06.02.09 - klo:11:09 »

Katon tässä just tuota aamu tv:tä. Joku "kokki" tuumannu paistaa välillä kalaaki. Made menossa pannuun.
"Mateessahan on varsin vähän ruotoja. Tuo HÄNTÄOSA on mm. aivan ruodoton."
Päätti sit varmuuden vuoks pariin kertaan todistaa asiantuntemuksensa ja kertoa, että mateella on häntä. Piti hymyillä ääneen tuollekin älynväläykselle.  Hymyilee

Virnistää

Siis madehan on ruodoton, kun sen "hännän" ostaa ruodottomana fileenä.. Iskee silmää

Ihmiset voidaan jakaa kahteen ryhmään, niihin jotka kuuluvat jompaan kumpaan ja niihin jotka eivät kuulu.
k.s.k
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #59 : 07.02.09 - klo:10:53 »

katsokaapas muuten JUUTUUBISTA semmonen video kun redneck fishing.siinä on kavereilla aika vänkä tyyli saalistaa monneja!!!
Tagit: Kalastusvideot Videot Hauskat kuvat Hauskat videot 
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 44   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: