Sivuja: 1 2 3 [4] 5   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Haluaisin liittyä tiimiin/Tiimi etsii uusia jäseniä

(Luettu 21848 kertaa)
240163
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #45 : 30.10.11 - klo:19:51 »

Barra perustetaan oma tiimi. Mulla sama ongelma Turun ja Tampereen puolesvälis. Matkaa molempiin.  Virnistää
NonProkalastaja

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #46 : 30.10.11 - klo:19:55 »

Aloitteleva tiimi olis nyt tarjolla kaikille itä-suomelaisille ja itä-suomessa kalastaville.

http://www.kalasaalis.com/kalastustiimit/496/

Paitsi ettei Pohjois-Karjala kata koko Itä-Suomea. Esimerkkinä savo(t). Muualla kuin Pohjois-Karjalassa asuvat Itä-Suomalaiset löytävät itselleen tiimin minun sivujeni kautta. Iskee silmää

-"...ja TAASKO se uistin on puussa?!?"
Barra

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #47 : 30.10.11 - klo:20:41 »

Barra perustetaan oma tiimi. Mulla sama ongelma Turun ja Tampereen puolesvälis. Matkaa molempiin.  Virnistää

Tuo on vähän vanhaa tietoa, asun Turussa nykyisin.

Dafag did I just said...
krisu

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #48 : 04.12.11 - klo:16:32 »

jos joku haluu tulla mun tiimiin niin pyyntöä vaan. tämä tiimi on erityiseti tarkoitettu vieheiden tekijöille jotka tekevät vaappuja,luskoita,pilkkivälineitä tai muita kalastus tarvikkeita. niin pyyntöä vaan olis tarkotus sitte tiimin foorumille lisäillä oma tekemien vieheiden kuvia ja ja jutella niistä Hymyilee tiimin nimi on Vieheiden tekijät   Hymyilee leveästi 
Kalatunnus

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #49 : 05.12.11 - klo:16:17 »

etsisin tiimiä johon voisin liittyä
tietoja minusta:ole 13-vuotias poika ja asun nurmijärvellä, mutta perhelläni on mökki suomenniemellä. kalastan heittelemällä ja uistelemalla. joskus myös pilkin.

en jaksa edes yrittää, koska tyhjän saa ilman yritystä.
Sohjokauha
Vieras
« Vastaus #50 : 06.12.11 - klo:20:21 »

Kaikki jotka tekevät vaappuja, pilkkejä, lusikoita,morreja ja mitä tahansa kalastus välineitä , voi liittyä tiimiin ''Vieheiden tekijät'' tässä linkki http://www.kalasaalis.com/kalastustiimit/512/

PS: tarvitaan uusia jäseniä.
Kim Nikolskij
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #51 : 06.12.11 - klo:20:45 »

Meidänkin tiimiin saa liittyä piranmaanalueella kalastavat nuoret joilla kalastus halua riittää.  Lähettäkääpä yksityisviestillä jos olette kiinnostuneita liittymään tiimiimme. http://www.kalasaalis.com/kalastustiimit/239/

Nyt on kiinni. Ja on iso ....
Satunnaiskalastaja

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #52 : 14.12.11 - klo:21:37 »

Kaikki jotka tekevät vaappuja, pilkkejä, lusikoita,morreja ja mitä tahansa kalastus välineitä , voi liittyä tiimiin ''Vieheiden tekijät'' tässä linkki http://www.kalasaalis.com/kalastustiimit/512/
PS: tarvitaan uusia jäseniä.

Hei,

vastasin aiemmin johonkin viestiin tiimin sivulle, mutten näköjään pääse lukemaan sitä enää...
Krisu kuitenkin kysyi haluaisinko liittyä tiimiin. Koska en tiedä tiimistä mitään, kysyin häneltä yksityisviestillä noin viikko sitten tiimistä tarkemmin. Hän ei ehkä ole havainnut viestiä koska ei ole vastannut jote kysynpä sitten täällä
Harkitsen liittymistä .... on vaan kovin hämärä juttu vielä..
Tuossa yllä on ilmeisesti toiminta-ajatus tiimille.
- Miten tämä eroaa Tee-Se-Itse foorumista, paitsi että rajoittyy vain vieheisiin?
- Mitkä ovat jäsenten oikeudet ja velvollisuudet?
- Paljonko tiimissä on jäseniä?
- Miten tiimi on organisoitu?
- Mitä iloa on olla jäsen?
- Onko tästä tiimistä jotain tietoa jossakin?
Koetan tässä siis ymmärtää miksi liittyisin.
laitela

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #53 : 15.12.11 - klo:18:21 »

Kaikki jotka asuvat oulussa tai 100km päässä oulusta voi liittyä tiimiin Oulunseudun kalastajat. Pistäkää mulle viestiä jos kiinnostaa    Hymyilee

krisu

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #54 : 15.12.11 - klo:19:06 »

Hei,

vastasin aiemmin johonkin viestiin tiimin sivulle, mutten näköjään pääse lukemaan sitä enää...
Krisu kuitenkin kysyi haluaisinko liittyä tiimiin. Koska en tiedä tiimistä mitään, kysyin häneltä yksityisviestillä noin viikko sitten tiimistä tarkemmin. Hän ei ehkä ole havainnut viestiä koska ei ole vastannut jote kysynpä sitten täällä
joo en ole huomannut eli tällä hetkellä jäseniä on 16 useimmat ovat melko aktiivisia ja jäsenenä saat vaihdella muitten kanssa joitain vieheiden valmistus vinkkejä ja juttella muutenkin kalastamamisesta. ja siellä  on sellainen keskustelu johon on jo moni tiimiläinen laittanut vieheiden kuviansa ja jutellut niistä .toivottavasti tuo selvensi hieman ajatuksiasi. Hymyilee
ThC²

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #55 : 15.12.11 - klo:19:50 »

Toivoisin kyllä että uistimien rakentajat jatkaisivat kokemuksien ja kuvien jakamista ihan yleisellä foorumilla tee se itse -osiossa. Näin muutkin hommasta kiinnostuneet voivat saada tietoa, ohjeita ja neuvoa. Ei kaikkea tarvitse piilottaa rajattuihin tiimeihin.

Satunnaiskalastaja

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #56 : 15.12.11 - klo:19:53 »

Kiitos vastauksesta. Toiminta näyttää samalta kuin tee-se-itse foorumilla. Kun olen avoimen tiedonvaihdon kannattaja ja foorumilla on merkittävästi suurempi käyttäjäkunta, niin en ainakaan toistaiseksi liity tiimiin.
Sohjokauha
Vieras
« Vastaus #57 : 15.12.11 - klo:20:31 »

Toivoisin kyllä että uistimien rakentajat jatkaisivat kokemuksien ja kuvien jakamista ihan yleisellä foorumilla tee se itse -osiossa. Näin muutkin hommasta kiinnostuneet voivat saada tietoa, ohjeita ja neuvoa. Ei kaikkea tarvitse piilottaa rajattuihin tiimeihin.

itse haluaisin että olisi ei piilotettuina nuo keskustelut, että vois muut katsoa niitä tietoja,ohjeita ja neuvoa. on siellä kyllä myös kilpailuja,pilkkimis juttua ja viehe juttuja
krisu

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #58 : 15.12.11 - klo:20:33 »

itse haluaisin että olisi ei piilotettuina nuo keskustelut, että vois muut katsoa niitä tietoja,ohjeita ja neuvoa. on siellä kyllä myös kilpailuja,pilkkimis juttua ja viehe juttuja
no nii vois kyllä laittaa näkyväks  Iskee silmää
Satunnaiskalastaja

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #59 : 07.02.12 - klo:17:23 »

halauaakojoku liityä pro pillkiät tiimin Epävarma

Tiimin nimi on ainakin hauska - pro pillkiät. Missä päin suomea tuolla lailla puhutaan?

Yleisesti ottaen näissä ilmoituksissa ehkä kannattaisi hieman esitellä tiimiä ja sen toimintaa, tuskin kukaan kuitenkaan pelkän tiimin nimen perusteella siihen liittyy, kun ei kuitenkaan tiedä mitä se puuhastelee.
Sivuja: 1 2 3 [4] 5   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: