Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 ... 8   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Videopelit

(Luettu 39951 kertaa)
_jeppe
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #15 : 16.02.10 - klo:20:34 »

Left 4 Dead 2 on tosi hyvä peli kannattaa ostaa Xboxille !  Iskee silmää
Barra

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #16 : 17.02.10 - klo:15:50 »

Täytyy sitten lisätä että tänään tuli postissa Red Alert 3.

Dafag did I just said...
skfin

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #17 : 19.02.10 - klo:20:52 »

Mitäs Classia eniten TF2:sessa käytätte? Itsellä Demo suosituin, peliaikaa tuplasti enemmän kuin toisena olevalla Scoutilla. Tykkään laittaa "spämmiä" menemään demolla aika paljon, ja aika hyvin sillä myös vie.

Älä hätäile Hymyilee | skfin @ Quakenet, Freenode, IRCnet
Jokipoika
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #18 : 21.02.10 - klo:20:36 »

Tällä hetkellä työn alla ykkös-koneella:

-Stalker: Call of Pripyat
-The Witcher
-Warhammer Blood Bowl
-Baldur´s Gate II & lisäri
-Modern Warfare 2
-CS Sorsa
-Guildwars
-Shadow Grounds
-Borderlands
-Street Legal Racing: Redline

Old School-koneeseen jota rakennan, olen hankkinut käsiini originaalit:

-Sid Meiers Gettysburg
-Close Combat II: Bridge Too Far
-Diablo II
-Baldur´s Gate I & lisäri

Wiillä pyörii lauma pelejä (mm. uusi Tales of Symphonia) ja PS2:lla japsiropeja, ym.
8bit-Nintendo odottaa muuntajaa, siihen olisi valmiina mm. World Cup-futis, Probotector, Mario, jne.

Mikä peli-friikki? Pyörittää silmiään

http://koukkukaislikossa.blogspot.com/
KOUKA-Team´s CEO

©MUISTI-Uistin Mark I©

"Listen son, this aint no icehockey. This is a lifetime deal"
Eris
Vieras
« Vastaus #19 : 26.03.10 - klo:03:37 »

Kyllästyttääkö talvi? Pilkille ei jaksa lähteä sillä ulkona on -30c kylmää ja 15m/s tuulta. Kaiken lisäksi järvellä olisi kuitenkin kaksi metriä lunta jään päällä joten viidet lumikengäthän siinä tarvitsisi. Eli on aika pelata Pro Pilkkiä! ääh... Ei jaksa, taas. Alkaa jo kyllästyttämään koko pilkkiminen ja nyt tarttisi jotain muuta.

http://www.plan1.fi/index.php?tuote_id=15490&kategoria=150&sub=148

Ketään hankkimassa? tänään julkaistaan mikäli oikein ymmärsin.

+ Ei vaadi vieheitä eikä siimaa (säästöä sekin)
Eris
Vieras
« Vastaus #20 : 26.03.10 - klo:03:40 »

Ja tällänenkin näkyy myös tänään ilmestyvän...

http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/380519

Eli Fishing Simulator 2010 (ainakin pc:lle)
skfin

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #21 : 26.03.10 - klo:16:08 »

Onhan siinä jännytyttä pukkaamassa ja copypastetettavaa omaan proj...kröhöm. Näyttää ihan mukavalta, tosin en tollasia viitsi ostaa ennen kun vasta "itsetehdyn" kokeilujakson jälkeen.
Kala87433
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #22 : 26.03.10 - klo:18:19 »

Kyllästyttääkö talvi? Pilkille ei jaksa lähteä sillä ulkona on -30c kylmää ja 15m/s tuulta. Kaiken lisäksi järvellä olisi kuitenkin kaksi metriä lunta jään päällä joten viidet lumikengäthän siinä tarvitsisi. Eli on aika pelata Pro Pilkkiä! ääh... Ei jaksa, taas. Alkaa jo kyllästyttämään koko pilkkiminen ja nyt tarttisi jotain muuta.

http://www.plan1.fi/index.php?tuote_id=15490&kategoria=150&sub=148

Ketään hankkimassa? tänään julkaistaan mikäli oikein ymmärsin.

+ Ei vaadi vieheitä eikä siimaa (säästöä sekin)
Heheh. Tuo näyttäisi hauskalta Hymyilee leveästi
Robert95
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #23 : 14.10.10 - klo:22:11 »

Jatketaas nyt tätäkin aihetta  Hymyilee leveästi
  Tulossa on melko hyviä pelejä "loppuvuodesta" esim marraskuussa Call of duty: Black Ops ja joulukuussa Wow cataclysm, wowista en ite välitä mutta black opsin ajattelin hommata pc:lle, mites muiden laita?
aspiriini
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #24 : 14.10.10 - klo:22:45 »

Löytyy vaikka mitä pelikoneita mutta ei nykyään oikein ehdi niitä pelata kun aika menee tietokoneella ollessa ja telkkaria katsoessa. Kasibittistä nintendoa tulee kuitenkin vielä pelattua jonkun verran, siinä vaan harmillisesti alkaa ärsyttämään erittäin paljon kun kuolee.

Tosin ihan vastikään hoksasin sen että Euroopassa asuvilla nintsikan pelaajilla pelit ovat hitaampia kuin ameriikkalaisilla. Eli siis PAL versiossa ukot liikkuvat hitaammin, musiikki on hitaampaa(tosin PAL-supermariossa jostain syystä erittäin nopea musiikki). Sehän on itsestään selvää että hitaampina on hieman helpompi pelata, ja siksi koen että lapsuuteni meni pilalle. Pienempänä tuli siis pelattua nessiä erittäin paljon. No joo, jos pelin pääsee läpi pallina niin kyllä se onnistuu myös ntsc:nä... Nykyään pelaan siis emulaattorilla noita Amerikan versioita, tarkoitus nyt alkuun olisi pelata ne kaikki pelit läpi jotka aikoinaan tuli pelattua varsinaisella nessillä. Eipä tuota eroa silloin voinut edes kuvitella kun ei ollut nettiä eikä tuttuja toisella puolella maailmaa.

PlayStationin sain varsin myöhään, en muista tarkkaan milloin, mutta itse pelasin vielä nessiä kun muilla oli pleikat. Tuosta ei mennyt montaa vuotta niin hankin Playstation kakkosen jota tuli myös pelattua runsaasti. Paras peli oli ehdottomasti Gran Turismo 3. Myös The Getaway oli loistava, varsinkin se ensimmäinen osa. Tietenkin myös GTA Vice Cityä ja San Andreasia tuli pelattua. Vice cityssä oli tärkeimmät koodit muistissa mutta San Andreas pelattiin ilman kepulikonsteja. Harmillisesti Pleikkarikakkoseni on mennyt rikki kovan käytön seurauksena.

Xbox on myös, joskin se ei ihan niin hyvä ollut kuin odotin, Midtown Madnessia pelasin kuitenkin paljon... Noin 3 vuotta sitten ostin Xbox360:sen, mikä onkin paljon parempi. Huonoina puolina toki erittäin kova hurina ja maksullinen nettipeli jonka vuoksi netissä en pelannut kuin vuoden. Pelejä on Forza Motorsport2, Halo 3 ja Fifa, jotka ostin GameStopin tarjouksesta 3peliä+1euro    ->xbox360/ps3 peli.

Käsikonsoleilla olen myös tykännyt pelata. Parasta aikaa oli ehdottomasti Game Boy Color ja sillä Pokemon Redin/Bluen pelaaminen. Silloin en tietenkään englantia osannut, mikä olisi jonkun verran auttanut eteenpäinmenossa. Onneksi ärrältä sai lehden jossa oli kartat ja neuvottiin mitä missäkin kaupungissa pitää tehdä. Olihan lehdessä myös piirrettynä pokemoneja ja puhekuplia joissa ne sanoivat jotain mukahauskoja juttuja... Sitten tuli Game Boy Advance jolla pelattiin myös pokemonia ja olipa siihen muitakin hyviä pelejä, ainakin se super nintendon Super Mario ja Warioland 4. Sen jälkeen hankin DS:än ja myöhemmin DS Liten. Parhaat pelit DS:lle ovat ehdottomasti rytmipelit kuten Elite Beat Agents. Myös monet tasohyppelyt ovat hyviä.

Tietokoneella olen pelannut aika vähän. Carnivores 2 kuitenkin suosikkini, myös Toy Story2 ja Tarzan olivat hyviä.

Nyt vanhempana olen miettinyt että miten joskus saatoin koko päivän yrittää Castlevania 2:ssa hypätä erään rotkon yli mikä oli niin vaikeaa, ellei mahdotonta, ettei sen yrittämisessä ollut mitään järkeä eikä siitä selkeästi ollut edes tarkoitus päästä yli. Muistelisin kuitenkin että ainakin kaksi kertaa olisin onnistunut sen kuolemankuilun ylittämään. Tai sitten olen nähnyt unta.

aspiriini päivässä
jarsamo
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #25 : 22.10.10 - klo:22:59 »

Onhan tuota tullut elämän aikana pelattua - joku voisi sanoa, että joskus hiukan liikaakin. Näin "vanhemmiten" peleihin ei jaksa enää suhtautua niin suurella intohimolla, mitä joskus aiemmin. Vuoden mittaan tuntuu ilmestyvän yhä vähemmän itseä ihan oikeasti kiinnostavia pelejä.

Ehkä osan pelien viehätyksestä söi se, että aloin kuutisen vuotta sitten rustailla peliarvosteluja opiskelun ohella (ensin Peliplaneetta.net:iin, sittemmin V2.fi:n). Sitä kun sivutyökseen "joutuu" pelaamaan, jotenkin tietty osa hauskuudesta rapisee väkisinkin, kun täytyy pelata jotenkin mukamas analyyttisemmin ja deadlinejen puitteissa.
Kuusinen

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #26 : 23.10.10 - klo:09:14 »

Itse olen pelaillut Call Of Duty 4, thief 1,2 ja 3 (ja nelosta odottelen) age of empires 3 lisäosineen, fallout 3 ja operation flashpoint cold war crisis. Tässä siis kaikki, mistä olen itse erityisesti tykännyt.

Onkiva rovasti, joka onki varovasti on kiva rovasti.
r3ap3r92
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #27 : 24.10.10 - klo:18:24 »

Black Ops:ia odotellessa boxille  Iskee silmää  Iskee silmää  Iskee silmää
aspiriini
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #28 : 09.11.10 - klo:22:24 »

Nyt viime aikoina olen innostunut taas pelaamaan Xbox 360:aa. Jostain syystä vain tulee järkyttävän huono olo pelaamisesta, tietääkö joku mistä voi johtua? Onkohan ensimmäisiä merkkejä siitä, että pitäisi silmälasit hankkia, toivottavasti ei. Esimerkiksi Doomista mulla on aina tullut huono olo kun se ase pomppii siinä kävellessä koko ajan. Ikävä kyllä nyt taitaa tulla jo Forza Motorsportistakin, juuri kun meinasin ostaa muitakin autopelejä tuolle koneelle. Tosin tänään olen pelannut Condemnedin demoa joten toivottavasti johtuisi ennemminkin siitä.

Normaalista telkkarin katselusta ei vastaavaa pahoinvointia tule, jalkapalloa esimerkiksi voin hyvin katsoa päivässä jopa 5 matsia. Äsken tesmailin Sega Rallya ehkä sen 20 minuuttia ja olo on sama kuin olisin lukenut kirjaa autossa. Nyt tietenkin aina kun alan pelaamaan, aavistan että huono olo tulee jolloin noidankehä on valmis.  Surullinen

Täytynee siirtyä vaan takaisin NESsin 2d peleihin, niitä pystyn pelaamaan.
r3ap3r92
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #29 : 10.11.10 - klo:00:51 »

Jes nyt se tuli COD - Black Ops. Koko ilta pelattu kaverinkaa netissä.
Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 ... 8   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: