Sivuja: 1 [2] 3   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Naisen kanssa kalassa.

(Luettu 10645 kertaa)
EniZei
Ylläpitäjä
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #15 : 25.10.07 - klo:19:48 »

Tervetuloa foorumille Tiina Iskee silmää Hienoa saada naispuolistakin näkemystä tähän topikkiin. Sun viesti sai vähän hymyilyttämään (positiivisessa mielessä).. Varsinki tuo pissaamisjuttu oli aika hauska.. Vähän kyllä ihmettelen, kun se on mun mielestä miehenäkin aika hankalaa Pyörittää silmiään Kyllähän naiset osaa kalastaa siinä missä miehetkin, kunhan vaan vähän perehtyy asiaan.. Itellänikin on perehtymistä ja paljo vielä.. Se kalastuksessa onkin hienoa, että koskaan ei varmasti osaa optimaalisesti. Aina löytyy parannettavaa vaikkapa tekniikassa, viehevalinnoissa, paikan valitsemisessa tai luonnon huomioonottamisessa.

Kyllä meidänkin perheessä naisen mukana ollessa se tekee kalastuksen lisäksi muutakin. Muun muassa tuota sunkin harrastamaa kuvaamista. Sitten se rentoutuu muuten vain.. Juhannuksenakin puolesta ajasta se luki kirjoja ja nautti auringosta.. Yhdessähän mukava on reissata, tosin mukavaahan se on miesporukallaki olla kalareissulla Iskee silmää

Täytyy tunnustaa, että tuo siivoomispuoli on mulla ihan kohtuudella hallussa, toisin kuin ruoanlaitto tai pyykinpesu.. Niissä sitä tulosta ei tahdo syntyä sitten millään  Hymyilee leveästi
TuMi
Vieras
« Vastaus #16 : 26.10.07 - klo:19:44 »

Mielenkiintoista saada myös paremman sukupuolen edustajien kommentteja asiasta. Oma puolisko ei kalastuksesta liiemmin välitä, joten itse tulee käytyä kalassa lähinnä kavereiden tai tuttujen kanssa. Miten naiset koetteko olevanne vähemmistö? Tilastokeskuksen vuonna 2004 tekemän tutkimuksen mukaan suomalaisista vapaa-ajan kalastajista on 39% naisia, joten mielestäni mistään murskaavasta sukupuoliylivoimasta ei silti mielestäni voida puhua. Aktiivikalastajista minulla ei ole sen suurempaa sukupuolijakaumatietoa, mutta tuo siis vapaa-ajankalastajissa. Kannattaa pyörähtää riista ja kalanhoitolaitoksen RTKL:n sivuilla. Sieltä löytyy mielenkiintoisia tilastoja niistä kiinnostuneille. http://www.rktl.fi/tiedotteet/vapaa_ajankalastajien_saalis.html
tiina
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #17 : 27.10.07 - klo:22:27 »

Moi TuMi!!! Todennäköisesti naiset kalastaa paljonkin, mutta onko se sitten sitä ongintaa laiturilta ja silakka-aikana sillanpielistä. Siellä olen heitä tavannut, mutta perhostelureissuilla, joita kuitenkin tulee tehtyä, ei juurikaan. Kalastuslehdissä näkee aktiivityyppejä, mutta huomaahan sen tältäkin saitilta ettei kommentteja juuri tule.
Onneksi naiset on aktivoituneet muutenkin, kuten metsästysseuroissa ja näyttävät ,että homma hoituu. Kun olin perhokalastuskurssilla, siellä oli 3 naista, mikä oli ennätys ikinä, hekin koska puoliso kalastaa...olisiko tämä nuorempi sukupolvi innokkampaa harrastamaan yhdessä?
miigu
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #18 : 25.11.07 - klo:10:54 »

Eilen tuli käytyä emännän kanssa pilkillä tai minä pilkin ja emäntä sit oli koirien kanssa, ei tosin jäälle uskaltanu tulla, ku oli kulma liian vähä jäätä  Pyörittää silmiään No ihan ok reissu kuitenki vaikka kalaa ei tullutkaan,. Ja oli sitä jäätäkin jo reilusti yli kymmenen senttii..
Juha
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #19 : 03.06.08 - klo:13:28 »

Kyllä se jaksaa olla ärsyttävää kalastaa naisen kanssa, vaikka hän olisi kuinka kiinnostunut kalastuksesta. Ei siinä saa hetken rauhaa..   Hymyilee
suv1983
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #20 : 03.06.08 - klo:13:44 »

Kyllä se meillä on niinpäin että minä se haluan kalaan harva se päivä..   Näyttää kieltä
Lauantaina kolme haukea. ukko sai lisäksi yhden mutta toiselta kalastajalta. Virnistää

-suvi-
Chico Conzales
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #21 : 03.06.08 - klo:15:17 »

Kyllä se meillä on niinpäin että minä se haluan kalaan harva se päivä..   Näyttää kieltä
Lauantaina kolme haukea. ukko sai lisäksi yhden mutta toiselta kalastajalta. Virnistää

-suvi-
Virnistää


Joka muita haukkuu, on itse hyvä
japsa81
Vieras
« Vastaus #22 : 03.06.08 - klo:23:37 »

Kyllä ainaki ton oman emännän kans voi sillee sunnuntai kalassa käydä Virnistää
Pidemmälle reissulle ei mukaan pääse ja ei kuuleman mukaan kiinnostakkaan olla tunturissa kaukana sivistyksestä kovin montaa päivää Virnistää (Hyvä näin Cool )
allu93
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #23 : 16.07.08 - klo:22:11 »

mul on sellasii kokemuksii ku nainen on samas venees kalas. mä oon yleensä 2-4 tuntii kalas mut sit ku naispuolinen henkilö on venees ni ei siel olla ku tunti. mut on ne ihan hyvää seuraa Virnistää. ja on se joskus jotain saanu Hymyilee leveästi
herb
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #24 : 06.08.08 - klo:22:39 »

Oli sateinen päivä ja kysäsin naiselta lähdetäänkö kalaan ja nainen vastasi että heti kun sade loppuu. Sade lakkasi seuraavana päivänä ja ehdotin että lähdetäänkö nyt kalaan? Vastaukseksi tuli "onko pakko jos ei haluu", tietenkin oli pakko koska halusin päästä ongelle kun viime kerrasta oli tuon uuden naikkosen takia aikaa ja siitä sitten lähdettiin kävelemään  meren rantaa kohti.

Reissusta jäi hyvä maku suuhun vaikka oli vaikea saada naikkosta aluksi onkimaan koska hän oli aika epävarma omista taidoistaan ja aluksi sanoi vaan "emmä osaa" mut sitten vähän aikaa jankkasin että ota se onki käteen mutta ei ottanu sit piti tehdä rohkea veto ja laittaa se onki sen käteen ja näyttää miten sitä onkea heilutetaan. Oltiin joku puolitoista tuntia kalassa ja saatiin 3 onnetonta appuraa, nainen sai 1 ja minä 2. Reissulla en oikeastaan mitään negatiivista sen suusta kuullu ja reissusta teki vielä koomisen se kun oltiin lähdössä takaisin kotiin ja katsottiin kun joku vene seilaa ohi missä oli ilmeisesti jotain vikaa kun perä oli melkeen veden alla ja kuski huutaa "vittu ettekö osaa kävellä normaalisti" kun jäätiin ihmettelemään että onko sillä joku hätä  Hymyilee leveästi

Eli omat kokemukseni ovat ihan hyvät Hymyilee

pulipulisaatana
ollimaha
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #25 : 28.11.08 - klo:14:46 »

Mies paikallaan Hymyilee leveästi


kriss3
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #26 : 28.11.08 - klo:15:28 »

On siinä tyly jätkä  Hymyilee leveästi

Ei oo haavia -.-
-JoN-
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #27 : 28.11.08 - klo:15:42 »

HELMI  Virnistää !!

-FlyFishing-
Chico Conzales
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #28 : 28.11.08 - klo:20:08 »

^Jaksaa aina naurattaa!  Virnistää Virnistää
Eris
Vieras
« Vastaus #29 : 20.07.09 - klo:23:39 »

Kylä se jaksaa tulla järvelle soutelemaan ja tuolla mun vanhalla teleskoopilla heittelee. Ottaa myös ne isoimmat kalat yleensä Hymyilee leveästi:D
Sivuja: 1 [2] 3   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines