Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 13   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Katiskalla kalastaminen keväällä.

(Luettu 88001 kertaa)
Eris
Vieras
« Vastaus #45 : 15.05.10 - klo:21:04 »

44 affenaa tänään katiskassa, kolmisen tuntia oli veessä
fisustaja92

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #46 : 15.05.10 - klo:22:49 »

huoh.tänään tuli 1,5 hauki katiskasta.no päästin sen pois kun hauelle ei ole hyötykäyttöä.no sitte rannassa huitos joku ukko että tules tänne.no menin siihe rantaa ja hän alko selittämää et täsä ei saa kalastaa blaablaa sanoin et ok ja lähin pois.Missä oli merkit että ei saa kalastaa tällä alueella?
joku 5 vuotta siinä samoissa paikoissa kohta kalastellu eikä kertaakaa ole kukaa tullu sanomaa enkä nähny ensimmäistäkää kylttiä että täälä ei saa kalastaa.sinne meni paras kalapaikka ku katiskallaki kesäsi noin 20 ahventa päivässä vähintää!ja kalatki päästän aina takasi ainaki pienet kalat

Missäs päin ?  Huh

Laitoksesta karannut rantahörhö.
Mäski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #47 : 19.05.10 - klo:17:30 »

Tänään muutama peukalon mittanen raitapaita ja muutaman sadan grammainen hauki. Kaikki pääsivät jatkamaan onnellisesti sukuaan. (Ainakin toistaiseksi Virnistää) Rupeshan noita nyt tulemaan enemmän ku virittelin vähän katiskaa. Hymyilee

Team Tunturi
-Lahna-
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #48 : 20.05.10 - klo:20:08 »

Tänään tuli ostettua katiska Hymyilee Huomenna taitaa olla eka reissu tiedossa. Toivottavasti kalaonni on kohdallaan  Hymyilee leveästi
Tupa

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #49 : 20.05.10 - klo:21:28 »

Tänään tuli ostettua katiska Hymyilee Huomenna taitaa olla eka reissu tiedossa. Toivottavasti kalaonni on kohdallaan  Hymyilee leveästi

Kalaonnea. Kyllä sitä tulee tyhjäänkin katiskaan.  Hymyilee

-Lahna-
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #50 : 21.05.10 - klo:05:59 »

Kerron tuloksia jos saattuu jotain saamaan  Iskee silmää
Mäski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #51 : 21.05.10 - klo:12:08 »

Kerron tuloksia jos saattuu jotain saamaan  Iskee silmää
Joo, itekki oon kirjotellu tähän aiheeseen kaikki mitä tänä keväänä/kesänä oon katiskalla saanut. Siitä voitte varmaan päätellä miten hyvin täältäpäin tulee kalaa katiskalla. Tunnin päästä käväisen katsastamassa pyydyksen ja laitan raporttia jos on jotain tullu. Hymyilee
Tupa

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #52 : 21.05.10 - klo:12:50 »

Mulla on katiska ollu tyhjänä monta viikkoa, luulin että sieltä on varastettu. Kyllä sitä oli taas kuitenkin joku auttava käsi käynyt siirtelemässä, ettei varmasti pääse kalat sisään.  Vihainen Mutta ei sieltä ole varastettu, laitoin munalukon ja kävin kattoon niin ei ole. Vaihdan katiskan paikkaa tässä joku päivä.
-Lahna-
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #53 : 21.05.10 - klo:13:01 »

Vihainen Mutta tänään laitan katiskan kokoon ja katotaa miten käy.
Tupa

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #54 : 22.05.10 - klo:20:04 »

No Lahna, mites kävi? Tuliko kalaa?  Hymyilee
jumbo1
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #55 : 23.05.10 - klo:07:56 »

Juu mullakin on ollut katiska vedessä noin 3 viikkoo ja haukee ja ahvenia on tullu ja jokunen lahnakin eksyny sinne Hymyilee. Ja niin mulla on ihan tyhjä katiska et en oo viritelly sitä... Siitä vaan heitän ja sit myöhemmin kattoon mitä on tullu  Iskee silmää
-Lahna-
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #56 : 23.05.10 - klo:13:11 »

5 pikku affenaa tuli saatua yöllä  Epävarma Toisella reissulla tuli 2 ahventa ja särkikin nappasi. Parempi se kun ei mitään  Hymyilee leveästi
Eris
Vieras
« Vastaus #57 : 23.05.10 - klo:14:09 »

Lauantaina tuli katiskalla n. 50 särkeä sekä 4 ahventa. Tuntuu nyt nuo särjet liikkuvan paremmin kuin ahvenet, viime viikolla oli luvut toisinpäin.
-Lahna-
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #58 : 23.05.10 - klo:16:56 »

Tossa 4:s kerta kun kävin kattoo katiskaa että mitä on tullut niin 5 kiiskiä oli eksyny Hymyilee leveästi
Mäski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #59 : 23.05.10 - klo:19:01 »

Minulla on nyt ollut kolmen päivän tyhjäpyyntiä, vaikka katiskan paikkaa oon vaihellu muutamia kertoja. Pitäs varmaan rueta ottamaan ässät hiasta ja rueta jotenkin taktikoimaan. Esimerkiksi pidentää hieman katiskan nielua tai rueta laittamaan oikein haisevaa kauraryyniä niin, että se houkuttelisi kaloja paikalle.
Tagit: Kalastus  katiska  kevät. 
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 13   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: