Äänestys
Kysymys: Onko sinulla facebookkia?
on,ja käyn siellä.. - 117 (67.2%)
ei - 36 (20.7%)
on,mutta en käy siellä. - 10 (5.7%)
ei,mutta olis tarkoitus tehdä. - 6 (3.4%)
oli,mutta poistuin sieltä. - 5 (2.9%)
Äänestäjiä yhteensä: 145

Sivuja: 1 2 3 [4]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Facebook

(Luettu 17669 kertaa)
jkt
Vieras
« Vastaus #45 : 08.02.13 - klo:20:32 »

Eipä ole Facebook-tunnuksia. Ne joiden tarvitsee saada minuun yhteys, tahi tarvitsee tietää mitä teen, saavat sen selville puhelimella tai sähköpostilla. Jos kuvia haluaa niin voin perhealbuumista parhaita lähettää tavallisella etanapostilla.  Cool
Kalatunnus

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #46 : 08.02.13 - klo:20:33 »

ei todellakaan ole eikä tule. ei oo omasta mielestä paljo järkee, mutta mielipiteistähän ei voinu kiistellä Hymyilee leveästi oon mielummin ajan minkä koneella saan olla vaikka täällä kalasaaliissa ja videoita.fi:ssä

en jaksa edes yrittää, koska tyhjän saa ilman yritystä.
Kärppäfani
Vieras
« Vastaus #47 : 13.02.13 - klo:08:36 »

Minulla on face profiili, ja käyn joka päivä siellä.
Pro-Rapala

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #48 : 01.09.13 - klo:20:44 »

Nyt tuli tehtyä. Niko Venäläinen on nimi.  Nolostunut

Jyrize

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #49 : 01.09.13 - klo:20:51 »

Jyri Haapanen on nimi, Ad me pliis ihq Hymyilee leveästi * Raivarinaurua*

Jos luet tämän olet HÖLMÖ!!!!
pacos

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #50 : 02.09.13 - klo:13:38 »

Anteeksi kaikille, en omista facebookia. Enkä tuskin tule ikinä omistamaankaan. Turha keksintö, oltais silläkin ajalla ja vaivalla ratkaistu afrikan nälänhätä tai parannettu syöpä. Vihainen

Hauki ei ole kala, vaan ELÄMÄNTAPA!
Jyrize

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #51 : 02.09.13 - klo:16:50 »

Anteeksi kaikille, en omista facebookia. Enkä tuskin tule ikinä omistamaankaan. Turha keksintö, oltais silläkin ajalla ja vaivalla ratkaistu afrikan nälänhätä tai parannettu syöpä. Vihainen

Afrikan nälänhätä ei lopu koskaan, niin kauan kuin he lisääntyvät! joku voi pitää rasistisena kommenttina mutta tarkoitukseni ei ole olla rasistinen. Kiitos ja Anteeks  Cool
Teippa

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #52 : 02.09.13 - klo:17:56 »

Afrikan nälänhätä ei lopu koskaan, niin kauan kuin he lisääntyvät! joku voi pitää rasistisena kommenttina mutta tarkoitukseni ei ole olla rasistinen. Kiitos ja Anteeks  Cool
Meinaatko että afrikassa loppuu väki ja nälänhätä yhtä aikaa Hymyilee leveästi

Jyrize

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #53 : 02.09.13 - klo:21:44 »

Meinaatko että afrikassa loppuu väki ja nälänhätä yhtä aikaa Hymyilee leveästi

päätteleppä itse Hymyilee leveästi
pike97

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #54 : 02.09.13 - klo:22:21 »

facebookki toki on, ja on ollut jo vuosikausia. käyn useasti päivässä sekä se on usein/aina auki iPod touchilla/koneella kun olen muualla netissä. fb:tä käytän kavereiden kanssa chattaamiseen ja ajanviettoon illalla useimmiten ja silloin kun on tylsää.
laitela

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #55 : 03.09.13 - klo:08:01 »

Miten Afrikan nälänhätä liittyy Facebookkiin? Mark Zuckerbeg ei vaan osannut ratkasta nälänhätää tai parantaa syöpää joten perusti sitten Facebookin (pölli idean). On se nyt parempi ku ei mitään Hymyilee leveästi ja kyllä, käytän Facebookkia.

pacos

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #56 : 03.09.13 - klo:10:08 »

[quote
 author=laitela
link=topic=3090.msg101727#msg101727 date=1378188116]
Miten Afrikan nälänhätä liittyy Facebookkiin? Mark Zuckerbeg ei vaan
osannut ratkasta nälänhätää tai parantaa syöpää joten perusti sitten
Facebookin (pölli idean). On se nyt parempi ku ei mitään Hymyilee leveästi ja kyllä,
käytän Facebookkia.
[/quote]

Aika ja vaiva (sekä mahdollinen pääoma) minkä fb:n kehittäminen vei,
olisi voitu käyttää hyödyllisemmin. Enkä mä nyt tiedä, et onko se
parempi kuin ei mitään Virnistää
Typeyks

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #57 : 03.09.13 - klo:10:39 »

Aika ja vaiva (sekä mahdollinen pääoma) minkä fb:n kehittäminen vei,
olisi voitu käyttää hyödyllisemmin. Enkä mä nyt tiedä, et onko se
parempi kuin ei mitään Virnistää

Paljonko mahtaa olla FB:iin sijoitettu pääoma vs nykyinen tuotto? Voipi hyvin olla, että nykyisillä tuotoilla saataisiin huomattavasti enemmän aikaiseksi halutessaan kuin alkupääomalla.
Ja mitä tuohon paremmuuteen tulee, niin kyllähän tuo naamakirja on yksi merkittävimmistä kanavista saada asiat ihmisten tietoisuuteen esim. UNICEF ja sen projektit.

-Mika

No mitäpä lottoot!
Kalatunnus

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #58 : 13.03.15 - klo:21:49 »

ei todellakaan ole eikä tule. ei oo omasta mielestä paljo järkee, mutta mielipiteistähän ei voinu kiistellä Hymyilee leveästi oon mielummin ajan minkä koneella saan olla vaikka täällä kalasaaliissa ja videoita.fi:ssä
eipä piä tääkää enää paikkaansa. Tuli eilen tehtyä ku koulutyö pitää sinne palauttaa. Ei ollu pakollista tehä mut aattelin että on kaikille helpompaa. Jos jotain kiinnostaa nii oon yks niistä ville hyypiöistä siellä. Tulipa ainaki tää keskustelu taas nosrettua ylös
Sivuja: 1 2 3 [4]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: