Sivuja: [1] 2 3 4 5 ... 13   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Kalastuskilpailut 2011

(Luettu 113552 kertaa)
Hauzi
Vieras
« : 17.04.10 - klo:12:53 »

Minkäslaisia kisoja on suunnitteille 2010 kesälle? Voi kait käyttäjätkin tänne heittää ehdotuksia tulevista kisoista. Toi valokuvaus kilpailu oli todella hyvä jos mahdollista niin sen vois vaikka uudelleen ottaa.

EDIT: Otsikko
Mäski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 18.04.10 - klo:11:30 »

Minkäslaisia kisoja on suunnitteille 2010 kesälle? Voi kait käyttäjätkin tänne heittää ehdotuksia tulevista kisoista. Toi valokuvaus kilpailu oli todella hyvä jos mahdollista niin sen vois vaikka uudelleen ottaa.
Tuo vois olla hyvä kisa kanssa, mutta mun mielestä ois hyvä jos joku pyydyskalastus kisa otettas. Hymyilee Tai sitten kannattaisisin, että otettas uusi Mato-onginta kisa. Mun mielestä se oli hyvä kilpailu ja laittakaahan muutkin ehdotuksia tänne niin eiköhän joku toive niistä täydy. Hymyilee leveästi

Team Tunturi
Korkki88
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 18.04.10 - klo:12:03 »

Taimenta perholla vois myös olla aika mielenkiintoinen kisa Hymyilee

Se suurin pääsi karkuun, taas...
fisustaja92

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 21.04.10 - klo:11:06 »

Tuo vois olla hyvä kisa kanssa, mutta mun mielestä ois hyvä jos joku pyydyskalastus kisa otettas. Hymyilee Tai sitten kannattaisisin, että otettas uusi Mato-onginta kisa. Mun mielestä se oli hyvä kilpailu ja laittakaahan muutkin ehdotuksia tänne niin eiköhän joku toive niistä täydy. Hymyilee leveästi

Tuo mato-ongintakisa ois siinä mieles ehkä jopa paras, että jokasella siihen on mahdollisuus, kaikki eivät välttämättä harrasta perhokalastusta taikka valokuvaamista...

Suurin kala mato-ongella  Iskee silmää kalat vaikka lahna ahven suutari hauki särki kirre taimen toutain turpa....  Iskee silmää

Laitoksesta karannut rantahörhö.
Mäski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 21.04.10 - klo:14:07 »

Tuo mato-ongintakisa ois siinä mieles ehkä jopa paras, että jokasella siihen on mahdollisuus, kaikki eivät välttämättä harrasta perhokalastusta taikka valokuvaamista...

Suurin kala mato-ongella  Iskee silmää kalat vaikka lahna ahven suutari hauki särki kirre taimen toutain turpa....  Iskee silmää
Juu tuo on tosi hyvä syy, että miksi Mato-onginta kisa ois hyvä. Kalalajina vois olla vaikka kaikki Mato-ongella saadut kalat vai mitäs mieltä itse olisitte? Huh
kalastaja95:D
Vieras
« Vastaus #5 : 21.04.10 - klo:14:09 »

mäskin ehdotusta kannatan, eli kaikki mato-ongella saadut kalat on hyvä Iskee silmää
Barra

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 21.04.10 - klo:14:41 »

Juu, tuo mato-onki kisa vois olla hyvä, vaikka saattaakin itellä jäädä väliin. Ihan vaan tämmösiä suht simppeleitä kisoja kuten tuo ja se valokuvaus kisa, eivät silloin pääse nämä spessu kalastajat jyräämään ihan täysin.

Dafag did I just said...
Jere98

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 21.04.10 - klo:21:00 »

onginta mutta ei kirreä koska sitä ei ole kaikilla mahdollisuutta kalastaa ja tuo näistä kaloista kuitenkin eniten painoa kalapussiin...
fisustaja92

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 21.04.10 - klo:21:19 »

onginta mutta ei kirreä koska sitä ei ole kaikilla mahdollisuutta kalastaa ja tuo näistä kaloista kuitenkin eniten painoa kalapussiin...

Mulla ei oo kirreen onkimisessa mahkuja, mutta saan isompi lahnoja/suutareita taas  Virnistää
Hauzi
Vieras
« Vastaus #9 : 21.04.10 - klo:21:40 »

Jos käsiteltäisiin täällä vaan noita kilpailuja. Eikä mietitä kuka saa jostakin isomman kirjolohen ku toinen tai jos toinen saa jostain isomman turskan ku toinen jne....
ZimppA95
Vieras
« Vastaus #10 : 22.04.10 - klo:07:48 »

Kevät hauki kisa?
Akhu-
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 22.04.10 - klo:10:19 »

ne samat hauki/kuha/taimen kisat vois olla tänäki vuonna, viime vuonna nimittäin näytti toimivan (: eli siis 3 suurinta ja niitten yhteispaino sitten vuoden lopulla
Mäski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 22.04.10 - klo:13:35 »

Ei minullakaan viime kerralla ollut mahiksia saada esim suutaria tai sorvaa, mutta silti pääsin toiseksi. Mato-ongintaa suosittelisin taas ja kaikki Mato-ongella saadut kalat. Tämä on minun mielipide.
fisustaja92

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 22.04.10 - klo:15:09 »

Jos käsiteltäisiin täällä vaan noita kilpailuja. Eikä mietitä kuka saa jostakin isomman kirjolohen ku toinen tai jos toinen saa jostain isomman turskan ku toinen jne....

En sitä meinannukkaa, silleen että ei kaikilla voi olla mahkuja onkia kaikkia kaloja mitä muilla jne, että eipä voi pudottaa vaikka sitä kirreä kilpakaloista pois jos yhdellä ei ole siihän mahista, kaiketi kun aika perus kirre on sen verta mitä perus lahna painoltaa, kilosta kahteen about... Muuten kilpakalana ois särki tätä menoa Hymyilee
Barra

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #14 : 22.04.10 - klo:18:11 »

En sitä meinannukkaa, silleen että ei kaikilla voi olla mahkuja onkia kaikkia kaloja mitä muilla jne, että eipä voi pudottaa vaikka sitä kirreä kilpakaloista pois jos yhdellä ei ole siihän mahista, kaiketi kun aika perus kirre on sen verta mitä perus lahna painoltaa, kilosta kahteen about... Muuten kilpakalana ois särki tätä menoa Hymyilee

Eipä muuten olis, särkiähän ei elä ihan pohjois-suomessa. Silloin pitäis olla affena Iskee silmää Mut ihan vakavasti, eipä tota asiaa voi paremmin sanoakkaan. Jos joku ei voi saada jotain kalaa niin miksi se sitten pitäisi pudottaa? Tuolla perusteellahan pitäis hylätä kaikki yhtään isommat kalat, kun "ei tosta mun lähel olevast järvest saa 2kg lahnoja". Tai jos joku munkittaa mato-ongella 3kg:n hauen. Kyl se sen voiton ihan yhtä lailla ansainnut kuin se joka saa 2kg:n lahnan, jos se vain on se suurin mitä on tullut.
Tagit: Kalastuskilpailut Kalastuskilpailu 
Sivuja: [1] 2 3 4 5 ... 13   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: