Sivuja: [1] 2 3 4 5 6   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Mato-onki kauden aloitus 2012.

(Luettu 50508 kertaa)
Mäski

0
Poissa

Profiili
« : 01.05.10 - klo:14:33 »

Noniin. Ajattelin väsätä tällaisen aiheen, kun kiinnostaisi vain tietää ketkä ovat jo aloittaneet Mato-onginta kauden 2010. Itse en ole vielä, mutta kohta pitäisi käydä jo sitä testaamassa pitkän talven jälkeen.

Tässä eilen vaihdoin 4m Onki vapaan siimat, painot, kohon ja koukun elikkä kaikki pois. 3m vapaan tein saman homman. Nyt pitäisi vielä käydä ostamassa uusi Shakespearen 5m vapa, kun viime vuonna 5m meteorin vapa hajosi melkein heti. Virnistää
Laittakaa myös, että mitä olette saaneet näin keväällä Mato-ongella.

Team Tunturi
fisustaja92

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 01.05.10 - klo:15:14 »

Oma "onkikausi -10" alkaa heti, kun jaksan mennä tonkii matoja  Hymyilee leveästi , vai löytyykös niitä jo kun ilmatkin aika kylmiä  Huh
Ahvenia alkanu kutuapajalla pörräileen, kuten myös lahnat kumppaneineen, matoa vaille vaan koko homma taas kerran, nyt ne vielä syö hyvin kun pitää tankata ennen kutua, tosin ei kyllä raitapaidoille ole tuttuun malliin uistin näin keväällä kelvannut...  Järkyttynyt

Laitoksesta karannut rantahörhö.
Tupa

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 01.05.10 - klo:16:03 »

On avattu, kun kävin viikko sitten joella. Olis päässy aiemminkin, mutta enpä älynny mennä.

Mäski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 01.05.10 - klo:17:03 »

Oma "onkikausi -10" alkaa heti, kun jaksan mennä tonkii matoja  Hymyilee leveästi , vai löytyykös niitä jo kun ilmatkin aika kylmiä  Huh
Ahvenia alkanu kutuapajalla pörräileen, kuten myös lahnat kumppaneineen, matoa vaille vaan koko homma taas kerran, nyt ne vielä syö hyvin kun pitää tankata ennen kutua, tosin ei kyllä raitapaidoille ole tuttuun malliin uistin näin keväällä kelvannut...  Järkyttynyt
Kyllä niitä matoja löytää nyttenki. Munki pitäs kävästä katsomassa, että mitäs sinne mun apajille kuuluu. Nyt on vain sellainen tunne että meniskö vaiko eikö menis... Hymyilee leveästi Tuota vettäki sataa vähän väliä. Hymyilee
Mäski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 01.05.10 - klo:19:59 »

Noniin! Tänään kävin testaamassa Mato-onkea eikä tärpin tärppiä! Vaikka olin n.2h kalassa! Viime vuonna samaan aikaan 2-tunnissa sai läjäpäin särkeä ja muita sinttejä.
fisustaja92

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 01.05.10 - klo:20:03 »

Noniin! Tänään kävin testaamassa Mato-onkea eikä tärpin tärppiä! Vaikka olin n.2h kalassa! Viime vuonna samaan aikaan 2-tunnissa sai läjäpäin särkeä ja muita sinttejä.

Njaahas  Järkyttynyt 2 tuntia onkimassa eikä ees nykiny, nyt täytyy kyllä myöntää että oot SE tehnyt  Hymyilee leveästi Tuo kyllä on aika saavutus, en oo kyllä itekää ongella joskus ankeina aikoina saanu kalaa, tosin se vaan on laiturilla vierellä kun heittelen  Iskee silmää ... No mutta kuitenkin, hatun noston paikka  Cool
Jere98

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 02.05.10 - klo:08:57 »

ei vielä oo tullu aloitettua kun täällä päin ei tavannu oikeen keväällä saada kalaa yleensä sellanen kesäkuun alku on mun mato-onki-kauden aloitus aika...Hymyilee leveästi
Mäski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 02.05.10 - klo:09:57 »

Njaahas  Järkyttynyt 2 tuntia onkimassa eikä ees nykiny, nyt täytyy kyllä myöntää että oot SE tehnyt  Hymyilee leveästi Tuo kyllä on aika saavutus, en oo kyllä itekää ongella joskus ankeina aikoina saanu kalaa, tosin se vaan on laiturilla vierellä kun heittelen  Iskee silmää ... No mutta kuitenkin, hatun noston paikka  Cool
Juu, itse kiersin ties missä pusikoissa ja jokea "ympäri"! Yleensä jos kesällä menen pyytämään isoa lahnaa tai muuta vastaavaa niin saatan olla yli puolet päivästä. Sen verran raakaa peliä isojen kalojen kanssa. Mutta tämä eilinen oli jo liikaa! Vihainen
Mäski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 02.05.10 - klo:10:00 »

ei vielä oo tullu aloitettua kun täällä päin ei tavannu oikeen keväällä saada kalaa yleensä sellanen kesäkuun alku on mun mato-onki-kauden aloitus aika...Hymyilee leveästi
Täälläpäin yleensä aloitetaan jo toukokuussa, koska kaikilla on iso polte päästä Mato-ongelle pitkän talven jälkeen. Yleensä on jo kalaa tullut, mutta eilisessä oli jotain vikaa! Ei nykäisyn nykäisyä. Surullinen
Barra

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 02.05.10 - klo:13:58 »

Enpä ole vielä alotellu. Alotan yleensä vasta silloin kun katiska on täyttyny jollain muulla kuin kaloilla. Että jos ne kissat sais vaikka särjen tahi pari.

Dafag did I just said...
Mäski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 09.05.10 - klo:09:32 »

Eilen n.tunti ongella ja yksi 100g särki. Noo... kuitenki hyvä että tuli onkikala listat avattua Virnistää Jos sitä vielä joku kaunis päivä lähtis uudestaan kokeileen. Cool
Haukimies12
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 09.05.10 - klo:10:24 »

Minä olen jo aloittanut sen.Kävin eilen,mutta ei tullu mitään Pyörittää silmiään
köntsä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 09.05.10 - klo:11:33 »

Tänään olis tarkotus käydä vähän onkimassa, joten saa nähdä miten käy Pyörittää silmiään

Katohan kun on hyvän kokonen!
Pirkanmaan Kalakamut 2012
Mäski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 09.05.10 - klo:14:08 »

Tänään olis tarkotus käydä vähän onkimassa, joten saa nähdä miten käy Pyörittää silmiään
Toivottavasti saat kalaa ja paljon. Hymyilee leveästi Itse sain tuon särjen kun nostin kohoa ylöspäin enemmän niin, että koukussa oleva iso kastemato kosketti pohjaa. Sitten pikkuhiljaa nykittelin kohoa rantaanpäin ja kohta tommas.  Virnistää
köntsä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #14 : 09.05.10 - klo:17:02 »

No eipä sitten tullutkaan mitään muutakuin yksi tärppi, vaikka sää oli hieman sateinen joka yleensä toimii Epävarma Mutta tästähän ei lannistuta!
Tagit: Mato-onginta 
Sivuja: [1] 2 3 4 5 6   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: