Sivuja: 1 2 [3]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Nils Master Jäpittäjä

(Luettu 29193 kertaa)
rekkup
*

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #30 : 20.09.10 - klo:08:20 »

Täytyy kyllä koittaa tuota koukun vaihtoa, sillä jäpsän paksuhko muoto on myös sellainen ettei se edesauta kalojen kiinnijäämisessä tuohon orkkis koukkuun. Joo, todella vilkasuintinen uistin kyseessä, joten en usko että pykälää isompi koukku vaikuttaa liikaa tuohon uintiin... kokeilemallahan se selviää! Kerron myöhemmin miten tuo koukun vaihto vaikuttaa uintiin.
Arto Tilli
*

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #31 : 20.09.10 - klo:21:07 »

Kesän paras uistin ehdottomasti!  Toimii niin virrassa, kuin tyvenessä.  Itselläni on viisi erillaista väriä ja kaikilla olen saanut kesän mittaan kalaa.  Saalista on mm. kirjolohia, haukia, toutain, kuhia.

t. Arto
_Junior_

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #32 : 21.09.10 - klo:15:35 »

Minkä kokoinen koukku on valmiiksi jäpittäjässä, paljonko maksaa? (en ole törmännyt kaupassa vielä) Uiko jäpittäjä 4koon koukulla?

Kv3
rekkup
*

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #33 : 23.09.10 - klo:20:21 »

Edelleen ihmettelen Jäpittäjän toimimista... tänään kuusi haukea, joista isoin 4,1 kg ja kymmenkunta ahventa, joista suurin oli noin 350 grammaa. En vaihtanut koukkua vielä... täytyy tuo toimenpide tehdä jossain vaiheessa.
Varsall
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #34 : 27.06.11 - klo:10:04 »

Itse ostin eilen honkarista kyseisen uistimen ja en kadu ostosta : )
Ekana päivänä menin läheiselle tekojärvelle heittelemään mukanani vain virveli ja jäpittäjä ( itselläni värikartasta 06 ) Ja en voinu uskoa silmiä kun ensimmäisellä heitolla hauki kiinni  Virnistää
Eihän siitä kyseisestä järvestä oo ikinä melki mitää kalaa tullu olihan mulla pari väsytyksen alkuaki mutta pääsi irti. ( Varmaan yhden kolmikoukun takia) Mutta aijon kyllä jatkossakin käyttää Jäpittäjää aiva mahtava vempain! : D
Ahven 2 kg

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #35 : 28.06.11 - klo:13:08 »

Itse ostin eilen honkarista kyseisen uistimen ja en kadu ostosta : )
Ekana päivänä menin läheiselle tekojärvelle heittelemään mukanani vain virveli ja jäpittäjä ( itselläni värikartasta 06 ) Ja en voinu uskoa silmiä kun ensimmäisellä heitolla hauki kiinni  Virnistää
Eihän siitä kyseisestä järvestä oo ikinä melki mitää kalaa tullu olihan mulla pari väsytyksen alkuaki mutta pääsi irti. ( Varmaan yhden kolmikoukun takia) Mutta aijon kyllä jatkossakin käyttää Jäpittäjää aiva mahtava vempain! : D
Kyllä! Itsekkin ostin jäpittäjän ja monta tärppiä ollut ja muutama hauki irronnut kun ei ole ollut haavia.

Keski-Suomen Kalastajat 2011!
Mäski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #36 : 28.06.11 - klo:16:18 »

Itse muuten kiskasin 3 Kirjolohta Jäpittäjällä tässä kesäkuun alussa. Hymyilee

http://www.kalasaalis.com/M%E4ski/kalat/Kirjolohi/13484/

Team Tunturi
Kalaisa
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #37 : 30.06.11 - klo:19:53 »

Jäpittäjä on ihan pro hauen heittelyyn, sopii myös isoille ahvenille tosi hyvin. Jäi vaan tossa pari viikkoo sitten parempiin suihin värikartan ysikybänen, kun olin kalassa, peruke unohtui ja toisella heitolla takaisin tuli vain poikki purtu siima.

Kalaisa®

Tämä tunnus ei enää ole aktiivisessa käytössä!
rapala_
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #38 : 04.08.11 - klo:16:49 »

Tänään tuli kaupassa vastaan ja voi veljet ensisilmäyksellä päätin ostaa. Värinä toimii 90, en oo viel päässy kokeilee mutta uskon vahvasti että haukea/ahventa nousee!  Hymyilee
rapala_
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #39 : 08.08.11 - klo:06:01 »

Kuinka syvällä Jäppäri ui?  Epävarma
ampuja1
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #40 : 20.08.11 - klo:20:19 »

Tänään Konnuskoskella jäpittäjä pelasti päivän. Millään muulla ei mitään, mutta kun jäpittäjän laittoi niin johan alkoi tapahtua.
Ahventa, haukea ja yksi todistettava taimen, joka tosin karkasi.
River fisher

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #41 : 25.07.14 - klo:15:31 »

tosi hyvä vaappu! Ahventa,kirjolohta ja haukea saa tällä hyvin, mutta miinus tulee siinä että kalat pääsee monesti irti Epävarma
River fisher

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #42 : 25.08.14 - klo:16:10 »

siinä omat jäpittäjät Hymyilee lisää pitäs hankkia Epävarma

*  (28.97 kilotavua, 640x480 - tarkasteltu 756 kertaa.)
Tagit: jäpittäjä  Nils master  vaappu  Taimen 
Sivuja: 1 2 [3]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: