Sivuja: 1 [2]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Apuah! Onko tästä Jerkkirävellyksestä mihinkään??

(Luettu 11105 kertaa)
NonProkalastaja

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #15 : 03.09.10 - klo:12:30 »

Ei tuo ole ollenkaan hassumpi, minun vieheväri makuuni hiukan liian tumma vain. Tuon mallisen jerkin näin motonetissä, mutta oli pienempi. Hymyilee

älä team juniors huoli, vedin vielä kultahilettä lakalla päälle Iskee silmää Virnistää

-"...ja TAASKO se uistin on puussa?!?"
NonProkalastaja

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #16 : 05.09.10 - klo:15:33 »

ohoo toihan ui hienosti, ihan kun oikea ahven  Järkyttynyt....pitäiskö laittaa video?
Jimis
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #17 : 05.09.10 - klo:16:25 »

Millä tuo on maalattu? Ruiskulla, vai pensselillä? Huh
NonProkalastaja

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #18 : 05.09.10 - klo:17:20 »

ihan siveltimellä kun ruiskua ei ole  Surullinen...
NonProkalastaja

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #19 : 02.10.10 - klo:07:52 »

voi vit....näyttäs olevan ihan toimiva kun reilu 3-4 kg hauki seurasi veneen alle asti mutta siinä kääntyi toiseen suuntaan saamari Vihainen...piti uusia silmät kun lakkaus petti....nyt kestää ja testaan uudemman kerran lähiaikoina Vaikenee
kalakala543
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #20 : 26.10.10 - klo:18:19 »

Laita ihmeessä video vieheen uinnista jos pystyt.

"Mä seuduilla näillä oon tunnettu...mikä se oli!"
ruuhijärvi123
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #21 : 02.10.12 - klo:11:35 »

Millä noi koukkujen lenkit kiinnitetään runkoon? Onko ne ruuvvattavat vai mitähä?
JuhannusKala

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #22 : 05.10.12 - klo:21:37 »

Millä noi koukkujen lenkit kiinnitetään runkoon? Onko ne ruuvvattavat vai mitähä?
Yleensä jerkkeihin liimataan silmäruuvit (taietaan käyttää myös nimiä silmukkaruuvi ja silmuruuvi) koukkujen ja perukkeen lenkeiksi. Ja noita ruuvejahan saa esim. tämän linkin takaa.
ruuhijärvi123
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #23 : 06.10.12 - klo:13:12 »

Yleensä jerkkeihin liimataan silmäruuvit (taietaan käyttää myös nimiä silmukkaruuvi ja silmuruuvi) koukkujen ja perukkeen lenkeiksi. Ja noita ruuvejahan saa esim. tämän linkin takaa.

Liimataan? Siis porataan reikä ja liimataan kiinni vai miten? Kiitos avusta!
Solarfall
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #24 : 06.10.12 - klo:14:25 »

Liimataan? Siis porataan reikä ja liimataan kiinni vai miten? Kiitos avusta!

poraat reijän, hujautat hieman epoxia silmukka ruuviin ja ruuvaat silmukka ruuvin kiinni. reikien poraaminen on järkevää kun noitten ruuvien metalli tuppaa väsymään ja voi katketa kun ruuvailet sitä kiinni puuhun. kandee käyttää jotain kovaa puuta myös, esim pysyvyys jossain männyssä on kyseenalaista, itse käytän tammea tai vaahteraa, koivukin toimii.

JuhannusKala

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #25 : 06.10.12 - klo:20:15 »

poraat reijän, hujautat hieman epoxia silmukka ruuviin ja ruuvaat silmukka ruuvin kiinni. reikien poraaminen on järkevää kun noitten ruuvien metalli tuppaa väsymään ja voi katketa kun ruuvailet sitä kiinni puuhun. kandee käyttää jotain kovaa puuta myös, esim pysyvyys jossain männyssä on kyseenalaista, itse käytän tammea tai vaahteraa, koivukin toimii.

Ihan uteliaisuudesta täytyy mielipidettäsi apachiin kysyä, kun et siitä mitään maininnut...?
Solarfall
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #26 : 07.10.12 - klo:13:09 »

en ole ikinä jerkeissä sitä kokeillut, mutta tuskin toimii kovinkaan hyvin kun tuppaa olemaan melko kovan nosteen omaavaa puuta, järkyttävät määrät lyijyä todennäköisesti joutuis pulikaan lataamaan jos meinaa saada sen uppoamaan. 
Tagit: Jerkki  te se itse  vaappu 
Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: