Sivuja: [1] 2 3 4   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Urheilu

(Luettu 15879 kertaa)
EniZei
Ylläpitäjä

0
Poissa

Profiili
« : 12.08.07 - klo:11:13 »

http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=3&ag=18&t=00479&a=4167 Ihan uskomaton klippi yleisurheilun MM-kisoista Tokiosta 1991.. Jorma Kinnusella tuntuu olevan aika herkällä  Iskee silmää

Täällä on myös paljo muita suomalaisen yleisurheilun historiaa..
EniZei
Ylläpitäjä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 24.08.07 - klo:12:32 »

Joka ei halua osallistua MTV3:en riistopolitiikkaan ja maksaa esimerkiksi formuloiden takia kalliita tv-maksuja, voi ladata ohjelman nimeltä sopcast, jolla näkee formulat ilmaiseksi..

Ohjelman lataaminen onnistuu täältä..

Normaali asennus ja yleensä Star Sportilta näkyy kisat. Selostus on englannin kielinen..
stento-z

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 26.08.07 - klo:07:17 »

Paha juttu toi on Englannin kielinen enkä mä ossoo enklantia Huh
tsoka

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 26.08.07 - klo:12:43 »

siellä on myös usein tarjolla kiinan kielinen versio jonka löytää kanavia selailemalla  jos englanti ei taivu  Virnistää
miksu93
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 26.08.07 - klo:16:57 »

joo olen itse tyytyväinen tuohon ohjelmaa formuloitakun tuleee seurattua 24/7 niin ei se engannin kielinen selostu haittaa

Chico Conzales
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 29.10.07 - klo:22:27 »

Onko muita raveista kiinnostuneita? Vapaa sana, vihjeitä, tallikommentteja..  Virnistää Itse lähden käymään perjantaina Ruotsissa, täytyy käydä tutustumassa Timo Nurmoksen valmennuskeskukseen.  Hymyilee

Joka muita haukkuu, on itse hyvä
EniZei
Ylläpitäjä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 05.11.07 - klo:16:29 »

Täällä meilläpäin käyttävät raveista nimitystä karvaformulat Iskee silmää Pari vuotta sitten jonnin verran raviveikkauksia tein ja koitin jopa hevosiin tutustua ja koittaa saada tietoa.. No eihän siitä tietenkään mitään tullut. Voittoja ei pahemmin kertynyt ja voitto jäi sikseen.. Totoakin kokeilin, mutta tuntui aina mun veikkaamat hevoset ottavan laukkaa  Hymyilee leveästi Koskaan en ole paikan päällä raveissa käynyt.. Pitäis joskus käydä tsekkaan millasta nuo ravit on paikan päällä.
Chico Conzales
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 07.11.07 - klo:11:43 »

Eipä taida moniakaan kiinnostaa  Pyörittää silmiään Noh, reissu on nyt takana, ihan hieno paikka oli.
Arska
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 31.03.08 - klo:22:05 »

Heitäppä Gonzalez vihjepakettia viikonlopulle V75 raveihin.
Chico Conzales
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 06.04.08 - klo:19:32 »

Oho, enpä huomannu ajoissa. Katsotaan ensi viikolla uudestaan.  Hymyilee Keskiviikolle voisi kokeilla riskillä Pekan Better eclipseä, viimeksi oli kovempi porukka ja on ilmeisesti ihan ok-hevonen, eli voisi jotenkin Vermossa menestyäkin.
Chico Conzales
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 08.04.08 - klo:21:33 »

Tasokas lähtö Turussa. Olikohan joku 3v kasvattajakruunun "kevätsuosikki" tai muu vastaava:

1. Etoile Etain
2. Gifthorse Sala
3. Lucky Spender
4. Bay Careliano
5. True Kemp
6. Amador Action
7. Westcoast Niki
8. Dundee
9. Boulder Classico
10. Future Treasure
11. River Casanova

Veikkaanpa, että Boulder Classico vie, voitti joku aika sitten kuolemasta ajalla 16.2ake, joka on aika kova tulos kolmivuotiskeväälle. Muita menestyjiä lienee numerot: 8,10,5,6
Chico Conzales
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 09.04.08 - klo:21:33 »

Oho, enpä huomannu ajoissa. Katsotaan ensi viikolla uudestaan.  Hymyilee Keskiviikolle voisi kokeilla riskillä Pekan Better eclipseä, viimeksi oli kovempi porukka ja on ilmeisesti ihan ok-hevonen, eli voisi jotenkin Vermossa menestyäkin.

No eipä menestynyt, ei.  Näyttää kieltä
Nurmikson
Vieras
« Vastaus #12 : 01.02.09 - klo:10:17 »

Montako kiloa porukalta nousee penkiltä?
Itse olen 13 ja nostan tommone 70 kiloa

EDIT: Siirretty
-ollimaha
-JoN-

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 01.02.09 - klo:19:44 »

Montako kiloa porukalta nousee penkiltä?
Itse olen 13 ja nostan tommone 70 kiloa

Aika kysymys näin kalastus foorumilla  Virnistää
Mutta vastataan kun kysytään.... Jalat ilmassa: 135kg ja 100kg x 12  Pyörittää silmiään
Ken meist foorumin waffin?!?? Virnistää

-FlyFishing-
ollimaha

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #14 : 01.02.09 - klo:21:36 »

Aika kysymys näin kalastus foorumilla  Virnistää
Mutta vastataan kun kysytään.... Jalat ilmassa: 135kg ja 100kg x 12  Pyörittää silmiään
Ken meist foorumin waffin?!?? Virnistää

Jon näyttää olevan punttimiehiä. Täälläkin ollaan sillä linjalla hiukan oltu, kun Uttiin olis tarkotus hakea varusmiespalvelukseen vuoden-parin päästä. Tosin lenkkiä on hiukan enemmän kun punttia.

Tällähetkellä rautaa nousee 85-90 kiloa. Varmaan tosta tänävuonna paukkuu tuo haamu-satanen ylitte, mutta tuskin siitä kovasti enempää. Kerran yks käyttäjä Pakkotoisto.comista haki Uttiin, ja sai hylsyn vain siks, koska oli turhan paljon muskelia -> pituus-painosuhde aika dramaattinen.

Eli kuntoon täytyy itekkin panostaa jonkunverran enemmän kun "punuun".

Sivuja: [1] 2 3 4   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: