Sivuja: 1 [2]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Miten kauan olet kalastanut?

(Luettu 5734 kertaa)
allu93
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #15 : 16.07.08 - klo:21:54 »

mä oon kalastanu noin 6 vuotiaas asti ja mä oon nyt 15.kun menin ylä-asteel niin kalastus jäi pariks vuodeks Nolostunut.mut nyt oon taas kalastanu ja jo tänä kesänä viitisen kertaa.mun kalastus tyyli on vaihtunu heittokalastuksest vetouisteluun mut kyl mä heittelen vieläkin Virnistää
Mate
Vieras
« Vastaus #16 : 16.07.08 - klo:22:14 »

Olen kalastanut muistaakseni ( Ja kuullut perheeltäni ) jostain 4 vuotiaasta passiivisesti ( Isovanhempien kanssa verkkoja laittamassa ja katiskaa katsomassa mm. ) ja 7 v hujakoilla alkanut innostus lisääntyä enemmän. Taukoa oli noin vuoden tuossa ala-asteella, mutta kiinnostus lisääntynyt huimasti ylä-asteelle mentyä ( Toki kyse ei ole ylä-asteelle menosta  Iskee silmää )

Kiittää ja kuittaa
julle
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #17 : 19.07.08 - klo:15:25 »

mie oon kalastanu varmaan 5 vuotta mutta vakituisesti vasta pari vuotta Iskee silmää
kirjokäärme
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #18 : 20.07.08 - klo:12:49 »

Aloitin kalastuksen alle kouluikäisenä. Siinä 5 ikäisenä. Sieltä asti on tullut kalasteltua. Nyt oon 13, niin nopesti laskettua vuosia kalastuksen parissa kertyy......... 8 - 9 vuotta. Hymyilee
JeZe-96
*

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #19 : 25.07.08 - klo:14:16 »

oon kalastanu jo tosi pienenä mut se oli semmosta et sillon tällö kävi mato ongel muutaman ahvee narraamas. sain sit josus 3-4 ikäluokan kohal ekan virvelin ( umpi-kela ) kalastus into kasvo vähän. mut joskus 7-8 hujakoil sain ekan avo-kelan nii sillon alko aktiivinen virvelointi. olise kyllä mahtavaa ku sain mökiltä ekan hauen ( 1 kg ) Hymyilee leveästi nyt oon 13v ja kalasts into se vaa kasvaa.. Hymyilee Hymyilee Iskee silmää
Mate
Vieras
« Vastaus #20 : 25.07.08 - klo:14:37 »

oon kalastanu jo tosi pienenä mut se oli semmosta et sillon tällö kävi mato ongel muutaman ahvee narraamas. sain sit josus 3-4 ikäluokan kohal ekan virvelin ( umpi-kela ) kalastus into kasvo vähän. mut joskus 7-8 hujakoil sain ekan avo-kelan nii sillon alko aktiivinen virvelointi. olise kyllä mahtavaa ku sain mökiltä ekan hauen ( 1 kg ) Hymyilee leveästi nyt oon 13v ja kalasts into se vaa kasvaa.. Hymyilee Hymyilee Iskee silmää

Oletko 1996 syntynyt niin kuin nimimerkki antaa ymmärtää? Silloin olet 12.
goodfishersdotcom
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #21 : 25.08.08 - klo:20:25 »

Olin kerran uimassa läheisellä järvellä
ja siinnä sukellellessa löysin kumman esineen pohjasta.
Tunnustelin sitä jaloilla ja äkkäsin sen virveliksi!
se oli sellanen DAMIN avo kela ja siinnä oli saman valmistajan poikki mennyt vapa.
Siinnä perukkeessa oli vielä kiinni sellanen moottoriöljyn värinen jigi
johon oli jollain lveellä ängetty sellanen meppsin hauki lippa.
Siitä se varmaan lähti eli olin sillon 8 vuotias.
Harmi vain että tuo jigi viritelmä lensi järveen Itkee Itkee Itkee
Joo elikkä olen kalastellut kolme vuotta aktiivisesti eli olen nyt 11 vuotias.
Siinnä aikana on mennyt kolme viriveliä...  Virnistää Virnistää
Olen kyllä ollut sitä ennenkin kalalla, mutta enimmäkseen muummolan rannasta mato- onkimalla.
Tollanen stoori....

Kalamiehen rukous:Anna Jumala kerrankin niin isoja ja suuria kaloja ettei minun aina tarvitse valehd
Sopuli
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #22 : 26.08.08 - klo:16:48 »

Ite oon kalastanut jtn. kymmenisen vuotta. Noin viisivuotiaana eka kerran.
Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines