Sivuja: [1] 2 3 4 5 6   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Itsetehdyt jerkit

(Luettu 61877 kertaa)
kalakala543
**

0
Poissa

Profiili
« : 24.10.10 - klo:21:00 »

Ideana olisi laittaa kuvia itsetehdyistä jerkeistä ja kertoa miten ne uivat.Itse tein viime talvena jostain jämäpuusta 9 senttiä pitkän ja noin parikymmentä grammaa painavan jerkin.Uinti on nykiessä liukua ja sivukoukkauksia.Tässä kuva itse vieheestä.

* Kuva0253.jpg (484.4 kilotavua, 2048x1536 - tarkasteltu 1193 kertaa.)

"Mä seuduilla näillä oon tunnettu...mikä se oli!"
NonProkalastaja

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 25.10.10 - klo:14:07 »

itse tehty jerkki.http://www.kalasaalis.com/kalastusfoorumi/teeseitse/apuah_onko_taestae_jerkkiraevellyksestae_mihinkaeaen-t3625.0.html

Tuosta linkistä löytää kuvia sun muta kun rävelsin tuollaisen jerkin...ainoa ongelma on että kun tein mäntylaudasta niin piti laittaa ihan hirveäst painousta...painaa noin 100 grammaa Surullinen

-"...ja TAASKO se uistin on puussa?!?"
kalakala543
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 25.10.10 - klo:17:27 »

Hienon näkönen mutta vähän turhan painava ehkä.Itselläni on rakenteilla 15 pitkä kelluva jerkki.Laitan kuvia sitten ku se on valmis.
Illuppi
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 26.10.10 - klo:12:59 »

Toi ylinnä oleva kuva! Jumalauta, teikkö puristelemalla, siehän sälli oot!
köntsä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 26.10.10 - klo:13:13 »

Toi ylinnä oleva kuva! Jumalauta, teikkö puristelemalla, siehän sälli oot!
No ei sitä nyt tartte tulla toisten tekemiä uistimia haukkumaan. Vihainen Jokainen tekee tavallaan ja taitojensa perusteella. Eikä sillä ole väliä minkä muotoinen,värinen tai mallinen se on, kyllä siihen aina joku kala kiinni ottaa vaikka mikä olisi. Minustahan tuo on ihan hyvän näköinen jerkki, kunhan siinä on vaan kunnon uinti.

Katohan kun on hyvän kokonen!
Pirkanmaan Kalakamut 2012
kalakala543
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 26.10.10 - klo:16:16 »

Onneksi kuva ei ole tuon tarkempi,koska viehe on vielä kamalamman näköinen luonnossa Pyörittää silmiään.Uinti on ihan ok mutta menee turhan pinnassa.
Kala87433
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 26.10.10 - klo:18:05 »

11cm "Nemoa etsimässä" Uinti on jyrkkiä sivukoukkauksia.

kalakala543
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 26.10.10 - klo:18:16 »

Hienon värinen ja muotonen!Varmasti kelpaa syyshauelle.Tässä kuva uusimmasta kapulasta jonka tein.Viehe on 15 senttiä pitkä ja kelluva.Laitan vielä kuvan sitten kun oon maalannu sen.

* Kuva0255.jpg (217.33 kilotavua, 1936x666 - tarkasteltu 822 kertaa.)
_Junior_

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 27.10.10 - klo:07:10 »

Hienon näkönen mutta vähän turhan painava ehkä
Jerkkienhän kuuluu painaa yli 50grammaa, mieluiten sen 100g, paljon mukavempi uittaa jerkkivavalla, kun on painavempi jerkki kyseessä... Hymyilee leveästi
Tässä kuva uusimmasta kapulasta jonka tein.Viehe on 15 senttiä pitkä ja kelluva.Laitan vielä kuvan sitten kun oon maalannu sen.
Ei se jerkki ole, jos se ei uppoa, muuten se silloin on popperi. Virnistää
  Itsekkin olen jonkun jerkkiaihion tehnyt, mutta en ole painottanut, enkä maalannut sitä vielä, laitan kuvaa tänne, kun olen saanut valmiiksi..
Jolle on tehnyt hienon jerkin, onkos kovin nopeasti uppoava? Hymyilee

Kv3
fisustaja92

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 27.10.10 - klo:09:59 »

Jerkkienhän kuuluu painaa yli 50grammaa, mieluiten sen 100g, paljon mukavempi uittaa jerkkivavalla, kun on painavempi jerkki kyseessä... :DEi se jerkki ole, jos se ei uppoa, muuten se silloin on popperi. Virnistää

Kyllähän alta sataset menee jerkkivavoilla, jossei viehesuositus ole +300g tienoilla. Lentää väkisin ja tuntumakin on, kun on sen verta painoa. Heitit kai läpällä tuon popperijutskan..?

Laitoksesta karannut rantahörhö.
Barra

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 27.10.10 - klo:13:11 »

Ei se kelluva tarkoita sitä että se olisi popperi. Ehkä paremminkin "Walk the dog"-vaappu. Tai, jos tuon "nokka" vetää tuon pinnan alle, niin silloinhan se on KELLUjerkki. Kalastavia ovat.

Dafag did I just said...
kalakala543
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 27.10.10 - klo:14:20 »

Valmis jerkki maalauksen jälkeen.Ja team juniorsille vielä muistutukseksi että on markkinoilla paljon kelluvia jerkkejä esim. salmo slider.Itsetekemäni jerkki sukeltaa,mutta pinnassa sitä saa uitettua sivulta toiselle.

* Kuva0258.jpg (310.11 kilotavua, 1960x886 - tarkasteltu 818 kertaa.)
_Junior_

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 27.10.10 - klo:14:47 »

Valmis jerkki maalauksen jälkeen.Ja team juniorsille vielä muistutukseksi että on markkinoilla paljon kelluvia jerkkejä esim. salmo slider.Itsetekemäni jerkki sukeltaa,mutta pinnassa sitä saa uitettua sivulta toiselle.
En ole nähnyt yhtäkään Salmo slideria, jotka kelluu, muuten ei olisi tällä hetkellä edes yksi slideri pohjassa Hymyilee leveästi Osta ensimmäiseks slider ja sano sitte, että kelluuko vai ei  Iskee silmää
Barra

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 27.10.10 - klo:14:50 »

En ole nähnyt yhtäkään Salmo slideria, jotka kelluu, muuten ei olisi tällä hetkellä edes yksi slideri pohjassa Hymyilee leveästi Osta ensimmäiseks slider ja sano sitte, että kelluuko vai ei  Iskee silmää

http://www.salmo.com.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=215:slider&catid=43&Itemid=54&lang=en

Tutki tuosta. On sekä KELLUVANA että UPPOAVANA. Salmolla ei ole tapana jaotella vieheitä samalla tavalla kuin esim. Rapalalla, vaan Salmolla Original, Countdown, Husky Jerk, ja näiden deep diverit ovat yksi ja sama viehe, niistä on vain eri malleja.
Kala87433
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #14 : 27.10.10 - klo:19:42 »

Lainaus käyttäjältä: team juniors
Jolle on tehnyt hienon jerkin, onkos kovin nopeasti uppoava? Hymyilee
Hitaasti uppoava.
Sivuja: [1] 2 3 4 5 6   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: