vieläkö joku täällä seuraa Mestarien liigaa? välierän otteluparithan arvottiin tänään,
FC Bayern München-FC Barcelona
Borussia Dortmund-Real Madrid
omasta mielestä kaksi aivan mahtavaa otteluparia! saa nähdä miten bayern pelaa barcelonaa vastaan...PSG:tähän Barca ei varsinaisesti murskannut, toisaalta messi oli loukkaantunut( ei pelannut kokoajan). ja kaikkihan muistaa alkulohkon dortmund - real

( 2-1 ja 2-2) tuossakin mielenkiintoinen ottelu. ja katoitteko tiistain matsin dortmund- malaga?

ihan kohtuullisen jännittävät viimeiset 4 minuuttia
mutta tän viestin tarkotus oli herätellä tätäkin aihetta nyt kun CL-finaali lähestyy, ja toivottavasti finaaliotteluparit ovat Bayern München-Borussia Dortmund

Finaalissa Bayern - Real. Ja näistä se Ronaldon tiimi voittaa chämppärin tänä vuonna.

PSG - Barcelona oli pettymys, Pariisia kovasti kannatin ja olin aika optimistinen siinä. Barca taas ei kuulu suosikkeihin. Ibra on yks maailman parhaista jalkapalloilijoista tällä hetkellä ja sen takia Barcalla oli niinkin paljon ongelmia. PSG:n tärkein pelaaja tulee Ruotsista, kuulostaa oudolta kieltämättä.
Ja Malaga meni häviämään noloimmalla tavalla... Siitä mulle ei niin väliä, et kumpi menee mutta vähän suretti Malagan puolesta. Dortmund oli kuitenkin loppujenkin lopuksi vahvempi joukkue, vaikka toi voitto nyt oli vähän once in a lifetime. Pientä tuuria oli Dortmundilla kun vielä yks maaleista oli oikeesti paitsio.
Toivottavasti finaali ei ole Barcan ja Realin välinen. Sitä ei kukaan varmaan halua?

Henkilökohtaisesti toivon ja uskon Realin voittoon. Jostain syystä mulla on tapana fanittaa pelaajia enemmän kuin seuroja. Ja Ronaldo nyt vaan on omalla tasollaan. Ja Drogba, edelleen.