Äänestys
Kysymys: minkä takia kalastat?
että voisin syödä kalan - 2 (3.4%)
väsyttelyn jännittävyyden takia - 19 (32.2%)
huvin vuoksi - 10 (16.9%)
myyn kaloja - 1 (1.7%)
haluan vain saada kalan - 3 (5.1%)
rentoutumisen vuoksi - 17 (28.8%)
luonnon rauhan vuoksi - 5 (8.5%)
joku muu - 2 (3.4%)
Äänestäjiä yhteensä: 48

Sivuja: 1 [2]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Mikä saa sinut kalastamaan, eli minkä vuoksi kalastat ?

(Luettu 3603 kertaa)
homr
Vieras
« Vastaus #15 : 15.03.11 - klo:22:44 »

Kyl se on se jännitys ja rentoutuminen luonnon keskellä. Cool
Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines