Äänestys
|
| Kysymys: |
minkä takia kalastat?
| että voisin syödä kalan |
  2 (3.4%) |
| väsyttelyn jännittävyyden takia |
  19 (32.2%) |
| huvin vuoksi |
  10 (16.9%) |
| myyn kaloja |
  1 (1.7%) |
| haluan vain saada kalan |
  3 (5.1%) |
| rentoutumisen vuoksi |
  17 (28.8%) |
| luonnon rauhan vuoksi |
  5 (8.5%) |
| joku muu |
  2 (3.4%) |
|
|
| Äänestäjiä yhteensä: 48 |
|
Ladataan...