Moro, onko kellään muulla samaa ongelmaa että Okuma trio 20 sotkee siimat tosi herkästi

Olen omistanut saman kelan 30 koossa jossa ei kyseistä ongelmaa ollut.
Puolalle tulee outoja siimalenkkejä melkeen joka heitolla, vaikka siimaa ei ole liikaa,
siimoina oli Fireline 0,12 ja 0,10mm.
Nykynen siima on Fireline Exceed 0.15 joka toivottavasti kestäis ainakin tän kauden.
Ei hirveesti huvita rahoja pelkkään siimaan laittaa
