Sivuja: 1 [2]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Uistinten "tuunaus"

(Luettu 27840 kertaa)
Satunnaiskalastaja
****

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #15 : 07.01.14 - klo:19:04 »

Vaapunmaalauksen ohessa väritetty ennestään likimain lyijypintaiseksi kulunut vanha Ässä uudessa iskussa.


*  (58.14 kilotavua, 640x480 - tarkasteltu 933 kertaa.)
Koukkuk
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #16 : 19.01.14 - klo:01:54 »

Komean näköinen kalikka tuo spearhead, tuli mieleen tätä katsellessa että mulla ei varmaan ole yhtään puu-uistinta enään pakissa.. Hymyilee

Samaa mietin juuri pari päivää sitten Järkyttynyt

Vaapunmaalauksen ohessa väritetty
Hieno silti tuli Hymyilee

Virvelillä heitettävät perhot: RajuVirppa, PikkuVirppa, RajuRosvo.
Satunnaiskalastaja
****

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #17 : 04.03.14 - klo:19:29 »

Tässä yhdistyvät Nils Masterin voittamaton runko ja tumman veden hauen tappoväritys.

Ennen


Nyt
pacos
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #18 : 05.03.14 - klo:07:23 »

Tässä yhdistyvät Nils Masterin voittamaton runko ja tumman veden hauen tappoväritys.

Ennen


Nyt


Miska K:ltako sä ton vaapun ostit? Järkyttävän upea väri tuon uuden maalauksen jälkeen!

Keksimpä juuri, että jonkun vahvauintisen vaapun peräkoukkuun sitoo suikaleen kanizonkeria, voipa tulla aika käärmemäinen uinti... Hymyilee

Hauki ei ole kala, vaan ELÄMÄNTAPA!
Satunnaiskalastaja
****

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #19 : 06.03.14 - klo:14:00 »

Miska K:ltako sä ton vaapun ostit? ...

Miska K:lta tuolta.

Myynti-ilmoituksen nähtyäni sieluun sattui ja järkytyksestä toivuttuani totesin että alkuperäisellä hirviöllä ei senhetkisessä kuosissaan ole olemassaolon oikeutta.
pellehermanni
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #20 : 19.07.14 - klo:18:19 »

Rannalta löydetty "räminäkuula" vaappu sai uuden pinnan kili koli maaleilla tänään hetken mielijohteesta. Kuvassa ei näy värit oikein... Kokeilen selittää: kirkkaan punasella heitin koko vaapun, vatsa jäi punaiseksi, kylkiin kultasumua, ja selkä mustalla josta (vahingossa) täpliä ylhäällä kyljissä. Mutta ainakin omaa silmää miellyttää, ottaen huomioon että toinen kerta kun maalailen. Xboxin kuoret muutama vuosi sitten "räkäsin". Tarkoitus olisi alkaa vaappuja väsäämään ja maalaamaan jossakin välissä kunnolla...Ruisku ja kompura menee kyll ostoon ennen sitä. Sen verta leikkimistä noilla spray-purkeilla  Iskee silmää


* WP_000741.jpg (1546.39 kilotavua, 3264x2448 - tarkasteltu 661 kertaa.)
Tagit: Tunattu Uistin Uudistettu Entisöity 
Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines