Äänestys
Kysymys: Puhelimesi merkki? Valitse "ykköspuhelimesi"
HTC - 11 (6%)
Apple - 17 (9.3%)
Nokia - 88 (48.4%)
Samsung - 51 (28%)
ZTE - 5 (2.7%)
Sony Ericsson - 5 (2.7%)
Motorola - 3 (1.6%)
HUAWEI - 2 (1.1%)
Äänestäjiä yhteensä: 157

Sivuja: 1 ... 4 5 6 7 [8] 9 10   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Puhelimesi?

(Luettu 44423 kertaa)
peruke96

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #105 : 20.07.13 - klo:22:28 »

Galaxy S4 ei ole fyysiseltä kestävyydeltään yhtään Lumiaa parempi. Noita pudotustestejä nähnyt useita ja Samsungin huippumallit eivät ole niissä vakuuttaneet. Vaikka muuten varmaan ihan käyttökelpoisia ovatkin.

Tässäpä esimerkkiä:
Samsung Galaxy S4 vs. iPhone 5 drop test ja sama Nokia Lumia 920:lle

Ja myös Iltalehti innostui puhelimien testauksesta. Vastakkain Lumia 920 ja Samsung Galaxy XCover 2, jonka pitäisi kestää kuritusta. Näin siinä kävi.
Eilisestä asti ollut käytössä tuo Xcover 2. Hyvältä vaikuttaa ja kestää kaiken lisäksi vettäkin, miten lie lumian laita...  Cool

Vastuu on täysin lukijalla.
Teippa

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #106 : 20.07.13 - klo:22:46 »

Eilisestä asti ollut käytössä tuo Xcover 2. Hyvältä vaikuttaa ja kestää kaiken lisäksi vettäkin, miten lie lumian laita...  Cool

Lumian laita on hyvä, ainakin mulla 610 on uinut veneen pohjalla n.5 sekunttia ja pohjalla oli ainakin 5cm vettä, pikkusen puhaltelin kajareihin ja tadaa, puhelin oli kuin uusi Cool.

peruke96

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #107 : 20.07.13 - klo:23:05 »

Lumian laita on hyvä, ainakin mulla 610 on uinut veneen pohjalla n.5 sekunttia ja pohjalla oli ainakin 5cm vettä, pikkusen puhaltelin kajareihin ja tadaa, puhelin oli kuin uusi Cool.

Takuuhan noista taitaa mennä kastumisen jälkeen, jos ei ole "oikeasti" vesitiivis puhelin...
Teippa

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #108 : 20.07.13 - klo:23:57 »

Mutta jos kastumisen takia ei ole tullut minkäänlaista vikaa, niin mistä sen voi tietää onko puhelin uinut vai ei, jos sen vie jonkun muun vian takia korjautukselle Pyörittää silmiään
peruke96

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #109 : 21.07.13 - klo:11:44 »

Mutta jos kastumisen takia ei ole tullut minkäänlaista vikaa, niin mistä sen voi tietää onko puhelin uinut vai ei, jos sen vie jonkun muun vian takia korjautukselle Pyörittää silmiään
Niih.. en ole asiantuntija, mutta kyllä ne huollossa sisuskaluista huomaavat, jos on kastunut. Pikaisella googletuksella löyty aiheesta monta katkeraa avautumista  Virnistää
Dj_God

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #110 : 21.07.13 - klo:12:58 »

Niih.. en ole asiantuntija, mutta kyllä ne huollossa sisuskaluista huomaavat, jos on kastunut. Pikaisella googletuksella löyty aiheesta monta katkeraa avautumista  Virnistää

Kyllä huolto näkee laitteesta onko se kastunut sai saanut tarpeettoman kovaa iskua. Jälleenmyyjän edustajana nähnyt satoja tapauksia. Kuluttaja tuo laitetta huoltoon ja sanoo "ei ole kastunut tai saanut iskuja" ja laite tulee huollosta monesti korjaamatta kosteusvaurion tai liian kovan iskun aiheuttaman vian takia.

Itselläni käytössä Nokia Lumia 710 ja E7. Molemmat ovat kyllä tipahdelleet useita kertoja ja kolahtaneet mm. pöydän kulmaan. Puhelimet toimivat kuin pakasta vedetyt.

The Optimist thinks this is the best of all possible worlds. The Pessimist thinks the Optimist may be correct.
Teippa

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #111 : 22.07.13 - klo:00:05 »

No, jospa ei tulis mitään vikaa lumiaan, mutta hyvin on kestänyt vaikka on saanut iskuja monesti. Jos ois heikko puhelin niin luulisin että ois menny jo mulla rikki Näyttää kieltä
psychocowboy

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #112 : 22.07.13 - klo:06:10 »

Sony vaihtui Samsungin S4 Activeen kun Suomessa ei päässyt hypistelemään (tai edes ostamaan) Sonyn Xperia ZR:ää. Löytyi vaan nettikaupasta tai kytkypuhelimena.
Samsung ei näymmä pääse eroon sitä aina vaivanneesta ongelmasta eli huonoista akuista; jos tuossa Activessa kestää akku 2 päivää niin hyvä on Näyttää kieltä. Hieman isommalla käytöllä ei varmaan päivää iltaan asti lataamatta...
Duuniluurina Samsung Xcover ja tuohon hintaan (120€)ei ole pahaa sanottavaa.
Postimies16

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #113 : 29.07.13 - klo:22:08 »

Itellä käytössä Samsung Galaxy S2 Koska mun rakkaasta htc:sta meni näyttö pimeeks Surullinen

Virvelillä heitettävät perhot: RajuVirppa, PikkuVirppa, RajuRosvo.

Sekavetäjät Trolling Team
nuusk1s

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #114 : 01.10.13 - klo:18:45 »

Päivitetään: Lumia 1020
Azmo_82

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #115 : 01.10.13 - klo:18:56 »

Mulla Samsung Galaxy Trend GT-S7560 ollu Elokuun puolesta välistä saakka. On älykkäämpi kuin käyttäjänsä. Muutenki mulle just sopiva ominaisuuksiltaan ja hintaki oli kohillaan 129€ Iskee silmää

Esox Lucius= Queen of Predators
laitela

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #116 : 01.10.13 - klo:19:14 »

Päivitetään: Lumia 1020

Kannattaako hankkia? Onko muuta hyvää ku kamera? Ihan tosissaan oon nyt tuota miettiny. Houkuttelee kyllä tuo 41MP kamera, mutta miten sitten muut ominaisuudet?

nuusk1s

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #117 : 01.10.13 - klo:19:36 »

Kannattaako hankkia? Onko muuta hyvää ku kamera? Ihan tosissaan oon nyt tuota miettiny. Houkuttelee kyllä tuo 41MP kamera, mutta miten sitten muut ominaisuudet?

Kameran takia itse otin, muutenhan tässä on windows phonen ominaisuudet niin hyvässä kuin pahassakin, simppeli ja sulava käyttää, nyt kun wp8 luureissa toimii tuo fonecta callerkin oikein niin en enää edes kaipaa androidia, saati ios:sia.

Tuo 41mpix tosin on hieman harhaanjohtava, kun todellisuudessa tehollista resoa saadaan 37mpix Hymyilee

Toivon vain että raw-kuvaus saataisiin tulevaisuudessa tähän. Toistaiseksi olen tyytyväinen, niin olin kyllä jo L920 ja 925 malleihin.
Jere98

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #118 : 01.10.13 - klo:21:36 »

Itselläni jonkun aikaa käytössä ollut Sony Xperia Z. Hyvin on pelittänyt tähän asti. Maksaa vähemmän kun samantasoiset S4 ja Iphone ja ominaisuuksiltaan samaa luokkaa tiedoista lukien.

http://www.markantalo.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/SONYXPERIAZPU/sony-xperia-z-alypuhelin-violetti
Diku

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #119 : 10.10.13 - klo:14:46 »

Mulla on Nokia Asha 306 tai jotain. Ihan hyvä halvaks. Ainoastaan huonoa se että hieman takkuilee ja 2 megapikselin kamera joka on aika epäselvä. Mutta 2 gigan muistikortti mukana paketissa joten mahtuu kaikkea mm.musiikkia Cool   
Kestävyyttäkin löytyy sillä näytössä ei säröäkään vaikka putos pyöräillessä taskusta asfalttiin ja liuku viel sitä pitkin. Vain takakannessa pari naarmua.
Tagit: Puhelin Kännykkä äänestys Android 
Sivuja: 1 ... 4 5 6 7 [8] 9 10   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: