Sivuja: [1] 2 3 4 5   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Pilkkikausi 2011

(Luettu 28974 kertaa)
jonzku
**

0
Poissa

Profiili
« : 29.10.11 - klo:08:52 »

Kausi alkaa jo olla lähellä ja jäille hinku on kova, mutta mitä olette suunnitelleet kaudelle?
Kisoja vai ihan huvikseen pilkkimistä? Tuuleeko lisäyksiä pilkki reppuun?
Kertokaa!
Itse meinasin pilkkiä huvin vuoksi ja käydä muutamissa kisoissa ja varmaan käyn ostamassa muutamia pilkkejä kun niitä tulee kunnolla kauppoihin.

Edit(TuMi): Capsit pois otsikosta.

-jonzku
iippana1
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 29.10.11 - klo:09:12 »

Itte en noissa kisoissa aatellu käydä,kun aloitin pilkinnän viime kevättalvella.
Pilkkipakkiin ilmesty paripäivää sitten 2 liitsiä ja rapalan jiggin rap.
Hauen pilkintä alkoi kiinnostamaan ja ehkä sitäkin tulee kokeiltua...
lahna95

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 29.10.11 - klo:09:47 »

On kova polte päästä jäille.  Näyttää kieltä Jos sitä aloittaisi ahvenia narraamalla ja sitten siirtyä haukipaikoille pilkille... Olen löytänyt hyvän haukipaikan, mutta siellä on myös hyvän kokoista ahventa. Pilkkejä tulee kuitenkin lisää ostettua, kun vastahan omistan noin tusinan verran. Ja pari kisaa meinasin käydä kiertämässä ja kokeilemassa jos jotenkin menestyisin. Kaverit olen saanut myös innostumaan pilkkimisestä ja heidän kanssaan pitää käydä pilkillä... Jos sitä vähän kavereille näyttäisi kuinka niitä haukia narrataan. Ei jaksa odottaa jäitä!

Barra

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 30.10.11 - klo:17:43 »

Eipä vielä pahemmin polttele, mutta etelärannikolla siihen kestääkin hyvin aikaa ennen kuin pääsee pilkille. Pakkiin tulee hankittua ainakin yksi pystäri, vähän kookkaampi. Mutta se sitten myöhemmin. Ja kisoihin en todennäköisesti mene käymään, ihan omaksi ilokseni vain.

Dafag did I just said...
JuhannusKala

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 04.11.11 - klo:17:26 »

No ehkä pari vapaa, silleen että pärjää niin ahventen, haukien kun kuhienkin kanssa. (tai siis niiden yrittämisessä...  Näyttää kieltä) Nyt omistan vasta ~5 pilkkiä, joten joitain peruspystyjä tulee ostettua. Yrityksenä olisi käydä aina viikonloppuisin pilkillä. Jos taidot ovat kehittyneet kevättalveen mennessä edes kohtalaisiksi, niin ehkä voisi kisaakin käydä kattomassa, mutta missään nimessä en lähde koittamaan SM-pilkin mestaruutta.  Virnistää Aika maltilla koitan tän talven elää, pitäähän vaapunvalmistuksellekin jäädä aikaa.  Iskee silmää
max-rap
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 06.11.11 - klo:16:39 »

kyllähän se jo sais jäät tulla järviin, että sinne pilkille pääsis. Joihinkin paikallisiin pilkki kisoihin vois osallistua, ja ostaa jotain pilkki tavaraa.
Kim Nikolskij
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 06.11.11 - klo:17:32 »

Kisoja ajattelin käydä ainakin kaikki mihin pääsee sa teitty sm-kisat. vapoja on muutama tullu jo tehtyä.

Nyt on kiinni. Ja on iso ....
JuhannusKala

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 06.11.11 - klo:20:10 »

Kisoja ajattelin käydä ainakin kaikki mihin pääsee sa teitty sm-kisat. vapoja on muutama tullu jo tehtyä.
MItenkäs teet vapoja? Näpertelystä innostuneena voisin koittaakin. Hymyilee
Jompsu
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 09.11.11 - klo:16:26 »

kyllähä tuo jo mukavasti polttelee päästä henkeä kauppaamaan ensijäille  Pyörittää silmiään
pari vapaa ja morreja pitäis vihtiä hankkia. uus ur neli tuumanen taitaa olla kans vielä tämän syksyn ostos. vielä muutama viikko..

Team Tunturi
Kim Nikolskij
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 09.11.11 - klo:17:17 »

MItenkäs teet vapoja? Näpertelystä innostuneena voisin koittaakin. Hymyilee

Noita haarukka vapoja on tullut väsättyä ja sitten korjattu jotai vanhoja rikkinäisiä uuteen uskoon.
JuhannusKala

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 09.11.11 - klo:17:54 »

Noita haarukka vapoja on tullut väsättyä ja sitten korjattu jotai vanhoja rikkinäisiä uuteen uskoon.
Ok, ite en oo kyllä ikinä haarukkavavalla pilkkiny, työ kisoja kiertäneet vissii ennemmin sitä käytätte.
_Junior_

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 09.11.11 - klo:18:47 »

Toivon mukaan jäät tulevat vasta tammikuun jälkeen ja sulavat maaliskuussa pois.. Itse en odota mitenkään innolla koskaan pilkkikautta, mutta aina jäälle olen mennyt pilkille joka vuosi ja muutama kilpailu on käyty. Itse en pidä henkilökohtaisesti alle 100g kalojen kalastuksesta muutenkaan ja pilkkimällä sitä tulee usein solkenaan, ehkä on kyllä tuokin pilkkijästä kiinni. Tänä talvena, tosin vuonna 2012 puolella, olisi kiva voittaa oman sarjan suomenmestaruus, mutta olkoon se jonkinlainen unelma tuossa pilkkimisessä omalla kohdalla. Tähän pilkkikauteen valmistaudun varmaan niin, että kunnostan vanhoja vapoja kuntoon, vaihtelen hieman siimoja ja ostan muutaman uuden värikoukun, niin luulisi taas pienten ahventen nousevan.  Hymyilee

Kv3
JuhannusKala

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 09.11.11 - klo:18:49 »

Toivon mukaan jäät tulevat vasta tammikuun jälkeen ja sulavat maaliskuussa pois.. Itse en odota mitenkään innolla koskaan pilkkikautta, mutta aina jäälle olen mennyt pilkille joka vuosi ja muutama kilpailu on käyty. Itse en pidä henkilökohtaisesti alle 100g kalojen kalastuksesta muutenkaan ja pilkkimällä sitä tulee usein solkenaan, ehkä on kyllä tuokin pilkkijästä kiinni. Tänä talvena, tosin vuonna 2012 puolella, olisi kiva voittaa oman sarjan suomenmestaruus, mutta olkoon se jonkinlainen unelma tuossa pilkkimisessä omalla kohdalla. Tähän pilkkikauteen valmistaudun varmaan niin, että kunnostan vanhoja vapoja kuntoon, vaihtelen hieman siimoja ja ostan muutaman uuden värikoukun, niin luulisi taas pienten ahventen nousevan.  Hymyilee
Johan on korkeet tavotteet, et pidä pilkkimisestä kovinkaan paljoa, mutta silti haliaisit voittaa Suomen mestaruuden, tai kuka nyt ei, mutta että ihan tavotteena silti?  Virnistää
jimboy
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 17.11.11 - klo:15:09 »

missä jäät viipyy! olen jo ostanut uusia tasureita ja näperrelly pystypilkkejä ja yhden vavan(ihan perus vapa)ja keskisen mini miljoona pilkkiin aion osallistua kun ei miljoona pilkkiä enää pidetä Itkee.
ja aion vielä ostaa uutta siimaa ja morreja ja jos jostain löytyy niin rapalan tasurin.
niin ja vinkkejä hauen pilkinnästä.

jimi
JuhannusKala

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #14 : 17.11.11 - klo:15:29 »

missä jäät viipyy! olen jo ostanut uusia tasureita ja näperrelly pystypilkkejä ja yhden vavan(ihan perus vapa)ja keskisen mini miljoona pilkkiin aion osallistua kun ei miljoona pilkkiä enää pidetä Itkee.
ja aion vielä ostaa uutta siimaa ja morreja ja jos jostain löytyy niin rapalan tasurin.
niin ja vinkkejä hauen pilkinnästä.
Jäiden tuloon sanon, että eihän lumistakaan ole edes aavistusta. Saattaa jopa (edes nimellisten)jäiden tulo siirtyä tammikuun puolelle...  Pyörittää silmiään Rapalan tasureita nyt löytyy vähintään joka ikisestä kaupasta, siis luulisi löytyvän.  Hymyilee leveästi

Lueppa:

Tämä

Tämä

Tämä

Tämä

Tämä

Noiden lisäksi voisit lukea Googlesta myös tämän.

E: Ja sitä hakua kannattaa ruveta käyttämään!
Tagit: Pilkkikausi 
Sivuja: [1] 2 3 4 5   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: