Sivuja: [1] 2   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Mikä kalareissu jäi parhaiten mieleen tänä vuonna?

(Luettu 8116 kertaa)
Eezil
*

0
Poissa

Profiili
« : 17.11.11 - klo:19:08 »

Kirjoitelkaa tänne sitten, mikä asia kalastusreissulla tänä vuonna on jäänyt parhaiten mieleen!

Itselleni on jäänyt mieleen, kun olin kaverin kanssa kalassa niin tuli 3 haukea 3 ensimmäisellä heitolla.
pike97

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 17.11.11 - klo:19:11 »

varmaankin tämä: http://www.kalasaalis.com/493/kalastusreissut_t/syyshauen-metsastys/1452/

ja se reissu tietenkin kun sain ennätyshaukeni ^^ ( 7,3 kg)
Sohjokauha
Vieras
« Vastaus #2 : 17.11.11 - klo:19:13 »

itselläni jäi mieleen tässä syksyllä sellaisen 4,5 kiloisen hauen karkuutus olisin vaan halunnut saada sen.mut sit keväällä pitää paikata tilanne
JuhannusKala

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 17.11.11 - klo:19:21 »

Itellä varmaankin parhaiten mieleen jäänyt muisto on, kun sain 3,8kg lohen Kymijoen Korkeakoskelta.  Cool Jos oisin karkuuttanu sen, ni sit se karkuutus olis varmaan parhaiten mielessä, mut onneks ei käyny sillätavalla.  Järkyttynyt
Eezil
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 17.11.11 - klo:19:24 »

Mullakin on suunnitelmissa lähteä ensi keväänä Kymijoelle kalastelemaan, ku pari kaverii kerto, että se on aika tuottoisa paikka, nii ajattelin itekki lähteä. Hymyilee leveästi
riksman
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 17.11.11 - klo:19:24 »

minulle jäi se kalastusreissu  mieleen kun olin uistelemassa Nerkoo järvellä ja sain 4 kg kuhan  Hymyilee se oli minun mielestäni jo todella iso mötikkä
JuhannusKala

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 17.11.11 - klo:19:56 »

Mullakin on suunnitelmissa lähteä ensi keväänä Kymijoelle kalastelemaan, ku pari kaverii kerto, että se on aika tuottoisa paikka, nii ajattelin itekki lähteä. Hymyilee leveästi
Niin, no se riippuu mihin kohtaa Kymijokea menet, mutta esim Korkkari on yks Etelä-Suomen varmimmista lohimestoista.  Iskee silmää

Korkeakosken nettisivut

Tilastoista ku järjestää painon mukaan, ni isoin lohi on 20,5kg.  Hymyilee leveästi
Eezil
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 17.11.11 - klo:20:12 »

Niin, no se riippuu mihin kohtaa Kymijokea menet, mutta esim Korkkari on yks Etelä-Suomen varmimmista lohimestoista.  Iskee silmää

Tilastoista ku järjestää painon mukaan, ni isoin lohi on 20,5kg.  Hymyilee leveästi

Aika kivan iso lohi Hymyilee leveästi ja kiitti vinkistä! Hymyilee
Sohjokauha
Vieras
« Vastaus #8 : 18.05.12 - klo:20:34 »

itselläni jäi mieleen tässä syksyllä sellaisen 4,5 kiloisen hauen karkuutus olisin vaan halunnut saada sen.mut sit keväällä pitää paikata tilanne

Ja tilanne paikattu 4,8kg hauella. Hymyilee leveästi
sako
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 07.06.12 - klo:21:26 »

Varmasti jää päällinmäisenä mieleen tämänpäiväinen kalareissu vaikka kalastuskautta on viellä paljon jäljellä.

Nimittäin oltiin kavereiden kanssa yhen sillan alla istuskelemassa, koska hieman tihutteli vettä. Sitten vesisade alkoi yltyä ja alettiin sitä tuijottaan. Yhtäkkiä tuli kauhia monsuunisade kun sillan päältä meni lakasuauto joka pesi sitä siltaa. Kaverilla jäi reppu ja avokela siihen sillan vieree mihin se vesiryöppy syöksyi. Onneksi hän sai siepattua ne ennen kuin kastuivat ihan kokonaan.

Oli se jännä kun ei osannu odottaa tollasta vesiryöppyä ja siinä vaan istuskeltiin. Hymyilee leveästi

Mikä on kalamiehien kansalliseepos? -Kalavale
jamael

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 23.01.13 - klo:15:05 »

Kyllä se oli viime kertanen pilkkireissu, kun osuin kunnon parveen.
Sitä aikasempi mieleenjäänyt kalareissu oli Kymijoen reissu, sain elämäni ensimmäisen kirjolohenkin sillä kertaa.

"Helppoa kuin heinänteko..."
http://13metrinenhauki.blogspot.fi
Diku

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 12.10.13 - klo:05:59 »

Parhaiten mieleen on jäänyt alkukesän Saimaan reissu kun mukavaan aallokkoon heittelin hologrammilippaa ja onnistuin tosi tumman hauen nappaamaan. Toinen muisto tietysti taimen joka tuli ja sitten pikkusella tosi ärsyllä blue foxilla mukavasti ahventa Cool
Hartsan kala
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 04.11.13 - klo:09:58 »

Parhaiten kai jäi mieleen kun olimme kaverin kanssa Nuorgamin erämaassa. Eräältä pikkujärveltä saimme pienellä aikaa kaksitoista ahventa joiden yhteispaino oli 5,2 kg perattuna. Lisäksi kaksi haukea 3,6 kg ja 5,5 kg. Hauet jäivät korpeen korpeille josta ne kiittivät. Etelästä kotijärveltä tuli myös suurin ahveneni siitä järvestä. Lokakuun alkupuolella verkossa oli 1150g ja 43cm pitkä ahven. Komia kala. Hartsan kala.
tuomas21
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 22.11.13 - klo:21:10 »

Varmaankin ittelläni jäi parhainten tuo minun ennätys lohi(reissuraporttikin tuli tehtyä).Toinen loistava reissu oli kun oli hieman ennen kesä-lomaa ennen miska ja eetu k:n kanssa hauki jahdissa ja saatiin yhteensä parikymmentä pikku puikaria.Miskalle iski 9,3 kilone kiinni reissun lopussa Pusu.

no nyt on iso kiinni!...oho se onkin valtava PARTAHAUKI.VOI******
Kristo99

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #14 : 22.11.13 - klo:22:12 »

Minulle jäi parhaiten mieleen se reissu kun olin kaverin kanssa saaressa yöpymässä. Heräsin aikaisin ja kun ei ollu mitää muuta tekemistä niin lähdin uistelemaan. Kaverini  virveli oli veneessä joten ajattelin että uistelisin silläkin... No ei aikaakaan kun olin jo uistelemassa. Sitte vapa taipui. Ja lensi järveen... Virnistää ja se oli tietysti juuri kaverini virveli... Järkyttynyt Tuumailin siinä vähän aikaa ja hyppäsin järveen. Pitkän aikaa kolusin pohjaa. Onneksi oli vain alle kaksi metriä vettä. Löysin kuitenkin virvelin pohjalta. Onneksi. Aloin sitten kelaamaan siimaa ja huomasin että siellähän oli joku kala kiinni Hymyilee leveästi Vähän reilu kaksikiloinen hauki antautui pian veneeseen Hymyilee leveästi Tästä välikohtauksesta en hiiskunut kaverilleni mitään...   Nolostunut

"IVP"
Sivuja: [1] 2   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: