Sivuja: 1 [2] 3   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Oulunseudun kalastajille oma tiimi?

(Luettu 23548 kertaa)
Mäski
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #15 : 30.01.12 - klo:21:15 »

Minäpä liityn ja vähän kattelen miten tiimi toimii. Iha OK:lta näyttää kyllä. Mutta saatanhan minä sieltä häippästäkkin jos ei miellytä/kiinnosta. Mutta lisäähän minutkin sinne.  Hymyilee

Team Tunturi
laitela
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #16 : 31.01.12 - klo:07:21 »

Minäpä liityn ja vähän kattelen miten tiimi toimii. Iha OK:lta näyttää kyllä. Mutta saatanhan minä sieltä häippästäkkin jos ei miellytä/kiinnosta. Mutta lisäähän minutkin sinne.  Hymyilee

Ok Hymyilee lisäsin nyt

laitela
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #17 : 16.03.12 - klo:20:01 »

Nostetaampa tätäkin nyt vähän. Elikkäs tiimissä on nyt 9 jäsentä, 13 aihetta ja 95 viestiä. Jos löytyis halukkaita nii vois laittaa vaikka YV:tä mulle tai vastata tähän. Tiimissä saa aloittaa vapaasti uusia aiheita esim.joistain vesistöistä jos on jotain kysyttävää. Ainoa vaatimus on se että asuu Oulussa tai Oulun lähellä / kalastaa paljon Oulunseudulla.
Sopuli
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #18 : 20.03.12 - klo:20:11 »

Laitappa mutkin sinne listaan. Katotaan, mitä sieltä irtoaa. Meinaa olla kalapaikat vähän hukassa tällähetkellä.   Virnistää
Kuusamo94
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #19 : 20.03.12 - klo:20:49 »

Meikätki voit lissäillä. Sopuli tuntee ainakin meikämannen...  Iskee silmää

Nyt Nappaa --->> Martti Servo ja Napanderi
laitela
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #20 : 21.03.12 - klo:07:22 »

Nyt on Sopuli ja Kuusamo94 lisätty  Hymyilee
laitela
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #21 : 30.04.12 - klo:19:54 »

Vielä mahtuu tiimiin  Iskee silmää jos halukkaita löytyy. Avasin tiimille uudet kotisivut: http://www.123kotisivu.fi/oulunseudunkalastajat

Tiimissä on tällä hetkellä 21 aihetta ja 134 viestiä. Jos siis haluaa liittyä, laittaa vaikka mulle YV:tä
jube
*

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #22 : 01.05.12 - klo:05:36 »

Mut vois lisätä tiimiin. Jos vaikka sais hyviä vinkkejä kalapaikoista.
TunturiSusi
*

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #23 : 01.05.12 - klo:09:13 »

Minutki voi lisätä ku tullee kuitenki sen verta usiasti käytyä kalassa tuossa joella.
laitela
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #24 : 01.05.12 - klo:15:12 »

Juu lisäilen teidät Hymyilee leveästi tervetuloa tiimiin!
laitela2
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #25 : 27.05.12 - klo:15:00 »

Oulunseudun kalastajat löytyy nyt myös facebookista. Ei siellä vielä paljo mitään oo, mutta käykää tykkäämässä. Tosiaan en nyt pääse omilla oikeilla tunnuksilla sisään...
-ua-
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #26 : 30.05.12 - klo:16:29 »

Päseekö vielä mukaan tiimiin ?

laitela2
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #27 : 30.05.12 - klo:17:43 »

Päseekö vielä mukaan tiimiin ?

Pääsee pääsee. Lisään sut heti ku saan omat tunnukset takas. Käy silläaikaa tutustuun vaikka kotisivuihin
laitela
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #28 : 05.06.12 - klo:11:26 »

Päseekö vielä mukaan tiimiin ?

Lisään nyt Hymyilee
Joukahainen
*

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #29 : 17.06.12 - klo:18:46 »

Saa siihen mutki lisätä, tuttuja jo muutama siinä. Ite en hirviänä kuvaa kaloja, eikä puntari oo paras, mutta silti tullee kalasaaliissa oltua.

Team Tunturi
Sivuja: 1 [2] 3   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines