Äänestys
Kysymys: kumpi voittaa, soukan fisustajat vai BreamTeam? avovesikilpailu alkaa 1.4
Soukan fisustajat - 21 (48.8%)
BreamTeam - 22 (51.2%)
Äänestäjiä yhteensä: 37

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 ... 54   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Soukan fisustajat vs BreamTeam

(Luettu 269784 kertaa)
pike97

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #15 : 12.01.12 - klo:07:19 »

Onnee kummallekkin kisaan näin ''ennakkoon jo''. Sanonpa, että tulee tiukkaa. Oma pinna meni BreamTeamille, koska Lahna oli Pirkanmaan Kalakamut vs. KSK kisassa koht. vahvoilla. Mutta sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistelee. Onnea matkaan!
juu, kiitos..en itekkään usko että tulee kauheen yksipuolista..
lahna95

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #16 : 12.01.12 - klo:15:17 »

Onnee kummallekkin kisaan näin ''ennakkoon jo''. Sanonpa, että tulee tiukkaa. Oma pinna meni BreamTeamille, koska Lahna oli Pirkanmaan Kalakamut vs. KSK kisassa koht. vahvoilla. Mutta sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistelee. Onnea matkaan!
Kiitos sinulle luottamuksesta. Hymyilee
juu, kiitos..en itekkään usko että tulee kauheen yksipuolista..
Ei tästä liian yksipuolista saa tulla, toivotaan hyvää kisaa.

pike97

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #17 : 12.01.12 - klo:15:20 »

Kiitos sinulle luottamuksesta. :)Ei tästä liian yksipuolista saa tulla, toivotaan hyvää kisaa.
ei tuukaan..luotan meren antimiin Iskee silmää
lahna95

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #18 : 12.01.12 - klo:15:21 »

Tämä kymmenen kalan yhteispaino -kisa antaa paremman lähtökohdan merellä kalastaville. Toki niitä isoja saa sisävesistä, ja aion tulevana avovesikautena rikkoa taas haukiennätykseni... Lupasin viimeksi sen tehdä, ja sen tein.
pike97

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #19 : 12.01.12 - klo:15:32 »

Tämä kymmenen kalan yhteispaino -kisa antaa paremman lähtökohdan merellä kalastaville. Toki niitä isoja saa sisävesistä, ja aion tulevana avovesikautena rikkoa taas haukiennätykseni... Lupasin viimeksi sen tehdä, ja sen tein.
joo mulla sama juttu..2011 rikoin haukienkkani, ja viime vuonna 6 kpl 3 kg ylityksiä. uskon saavani tänä vuonna paremman saaliin, ja uskon uusivani haukienkan. varmasti myös tässä kisassa tullaan näkemään suurhaukia.
pike97

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #20 : 12.01.12 - klo:15:36 »

joo...mikäs oli teidän tiimin top 3 isointa kalaa 2011? jos saa udella? Iskee silmää
Meillä oli
1. 7,25 kg
2. 6,10 kg
3. 4,30 kg
Eli tämmösiä lisää Hymyilee
lahna95

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #21 : 12.01.12 - klo:15:40 »

Siis ks.comiin lisätyt?

1.6,00
2.3,08
3.3,00

Kaikki minun saamia, ensi kaudella myös Lahnaaja ja lahnauttaja aikoo vähän kuvata saaliitaan...Hymyilee leveästi
pike97

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #22 : 12.01.12 - klo:15:44 »

Siis ks.comiin lisätyt?

1.6,00
2.3,08
3.3,00

Kaikki minun saamia, ensi kaudella myös Lahnaaja ja lahnauttaja aikoo vähän kuvata saaliitaan...Hymyilee leveästi

ihan hienoja kaloja. tosiaan kaksi isointa minun saamia, sitten 5,3 kg on kaverin jolla ei ainakaan vielä ole käyttäjää Surullinen ja 4,3 kg on kalastaja22 saama. 

no, mutta se viimevuodesta. olen aika optimistinen siis ja uskon että yhtä isoja ellei isompiakin kaloja rantautetaan 1.4-30.12 välisenä aikana Hymyilee
kalastaja22
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #23 : 12.01.12 - klo:16:01 »

No moro moro munki puolesta.. Olisiko mahdollista saada kisana myös semmonen kisa, että kaikista saaduista kaloista tehtäisiin top-5 järjestys ja sitten katsotaan aina kuka pitää hallussaan johtavaa kalaa..??
pike97

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #24 : 12.01.12 - klo:16:03 »

No moro moro munki puolesta.. Olisiko mahdollista saada kisana myös semmonen kisa, että kaikista saaduista kaloista tehtäisiin top-5 järjestys ja sitten katsotaan aina kuka pitää hallussaan johtavaa kalaa..??
katsottiin että paras on tuo top 10-kilpailu. siihen kerätään vuoden 10 isointa kalaa, ja siihen on kaikilla tiimin jäsenillä mahdollisuus lisätä kala, kunhan se on tarpeeksi iso(et voi lisätä esim. omaa 0,5 kg haukea mun 1,5 kg hauen päälle, vain jos se on isompi). ja pidetään vain 1 "iso" kilpailu.
lahnauttaja
Vieras
« Vastaus #25 : 12.01.12 - klo:16:12 »

Siitä voit olla varma! Iskee silmää Luultavasti kisan jokainen kala tulee olemaan kookas hauki... Toivottavasti edes yksi taimen, kuha tai joku särkikala pääsee kisaan.
Toivotaan kun siihen lajiin olen aloittamassa, kun tuo virvelöinti alkaa maistua vähän puulle.. Hymyilee leveästi
lahna95

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #26 : 12.01.12 - klo:16:14 »

Toivotaan kun siihen lajiin olen aloittamassa, kun tuo virvelöinti alkaa maistua vähän puulle.. Hymyilee leveästi
Vedä sinä sellainen ~3kg taimen niillä perhovehkeillä! Mää huolehdin noista hauista kyllä.. Hymyilee
pike97

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #27 : 13.01.12 - klo:14:50 »

Vedä sinä sellainen ~3kg taimen niillä perhovehkeillä! Mää huolehdin noista hauista kyllä.. Hymyilee
kolmen kilon taimen ei taida kisassa auttaa! Hymyilee leveästi kyllä niitä kolmesta neljään kiloon painavia( ja luultavasti yli vitosia myös)haukia tulee varmaan olemaan muutamia tuossa meidän tiimin listassa. Mistään ei voi olla varma, mutta on täällä senverran hyvät kalapaikat että luulisi muutaman yli 4,5-kiloisen tulevan ainakin.
lahna95

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #28 : 13.01.12 - klo:18:08 »

kolmen kilon taimen ei taida kisassa auttaa! Hymyilee leveästi kyllä niitä kolmesta neljään kiloon painavia( ja luultavasti yli vitosia myös)haukia tulee varmaan olemaan muutamia tuossa meidän tiimin listassa. Mistään ei voi olla varma, mutta on täällä senverran hyvät kalapaikat että luulisi muutaman yli 4,5-kiloisen tulevan ainakin.
Eiköhän se iso taimen mahdu sinne 10 parhaan joukkoon. Joo toi meri on kyllä kova paikka, kun itse yritän tuskaisesti löytää järviä, mistä ison hauen löytäisi... Varmaan pääsen merelle edes kerran sitten kesällä.
pike97

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #29 : 13.01.12 - klo:18:15 »

Eiköhän se iso taimen mahdu sinne 10 parhaan joukkoon. Joo toi meri on kyllä kova paikka, kun itse yritän tuskaisesti löytää järviä, mistä ison hauen löytäisi... Varmaan pääsen merelle edes kerran sitten kesällä.
Mikäli taimen saadaan  Iskee silmää kyllä niitä isoja tulee sieltä missä on ruovikkoa...ei se täällä merelläkään missään nimessä ole helppoa löytää suurta haukea, koska niillä on niin paljon tilaa uiskennella täällä, onneksi tämä lahti tässä lähellä on täynnä kaislikkoa joten eiköhän sieltä joku irtoa. Hymyilee
Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 ... 54   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: