Sivuja: [1] 2   Siirry alas   
  Tulostusversio  

SpinTube

(Luettu 39856 kertaa)
rapala_
**

0
Poissa

Profiili
« : 19.05.12 - klo:13:47 »

Onko kellään kokemuksia tästä haukikoneesta? Kuulemma hyvä kylmän veden aikaan. Itse ostin kyseisen perhon äsken värissä pinkki-valkoinen. Tässälisä infoa perhosta: http://www.youtube.com/watch?v=hDhW60JqLOo
poka
SP-Team
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 23.05.12 - klo:09:36 »

Ei ole itsellä kokemusta noista eumerin heittoperhoista, mutta tein itse bombeten päälle muutamia pikkuisen eri materiaaleilla. Todella hyviä vehkeitä tynkäkaislikon päällä uitettavaksi. Pystyy kylmänveden aikaan uittamaan tarvittaessa tosi hitaasti. Kalojakin noilla tuntus saavan.

Ihmiset voidaan jakaa kahteen ryhmään, niihin jotka kuuluvat jompaan kumpaan ja niihin jotka eivät kuulu.
rapala_
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 23.05.12 - klo:12:14 »

No hyvä että toimii ja että täällä kalasaalissa on Eumerin käyttäjiä. Kun on täällä vähän hiljaista.  Epävarma
Suurkalastaja

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 20.10.12 - klo:18:56 »

Jonkun verran on varsinkin nyt syksyllä tullut heitettyä noita Eumerin Piketubeja. Alkuun oli vähän ennakkoluuloja mutta on noilla nyt kalaakin tullut. Tosin oman kokemuksen mukaan Hairy Killer voittaa yleensä aina kalastavuudessa. Suurin Piketubella tullut toistaikseksi 5,35 kg, toivotaan että syksyn aikana vielä paranee. Hymyilee 23 & 35 g slow sinkejä olen käyttänyt 5 eri värissä. Heitettävyys noilla on ihan hyvä heittoperhoksi, varsinkin 35 g malli lentää asiallisella haukivavalla mukavan pitkälle.

Poseidon
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 10.01.13 - klo:11:30 »

Onko näitä heittoperhoja lämpimiinkin vesiin sopivia kun kaikki mitä olen katsonut, ovat tarkoitettu kylmiin vesiin. Tekisi mieli hankkia joku heittoperho pakkiin mutta kannattaako hankkia jos pääsee vain lämpimiin vesiin kalastamaan?
Typeyks

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 10.01.13 - klo:17:02 »

Onko näitä heittoperhoja lämpimiinkin vesiin sopivia kun kaikki mitä olen katsonut, ovat tarkoitettu kylmiin vesiin. Tekisi mieli hankkia joku heittoperho pakkiin mutta kannattaako hankkia jos pääsee vain lämpimiin vesiin kalastamaan?

Millä tavalla ne on vaan kylmiin vesiin tarkoitettu?

No mitäpä lottoot!
nuusk1s

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 12.01.13 - klo:16:31 »

Nopeempaa uittoa vaan lämpimässä vedessä, sen takia ne on hyviä kylmän veden vieheitä kun voidaan uittaa järjettömän hitaasti kun kalat ovat passiivisia.
KABANOSSI

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 17.01.13 - klo:05:55 »

Ainakin omalla kohdalla heittoperhojen kalastavuus on selvästi heikentynyt vesien lämmetessä, vaikka on tullut koitettua erinlaisilla uitto tyyleillä.
jesse-
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 15.05.13 - klo:20:01 »

Eli tuottaako nämä spintubet tulosta? Onko heittoperhon koollavälia saadakseen hiukan pienempiä haukia (alle 2kg)? Onko kellään kokemusta näistä? Kiitos Hymyilee
pacos

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 17.05.13 - klo:06:33 »

no ekana tulis mieleen "pike" mut mun mielestä myös "north" (jos se nyt oli sen niminen:)) vois toimii. itellä 2 piketubee, 25g ja 35g. jossain vaiheessa ois tarkotus sitte ostaa näitä leechtubeja kirjolohelle ja taimenelle. uskoisin et eumer on yks parhaimmista heittoperhomerkeistä:)

Hauki ei ole kala, vaan ELÄMÄNTAPA!
jesse-
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 18.05.13 - klo:19:27 »

Joo minulla on pike tubeina 23 ja 45 grammaiset perhot sekä kirjolohelle ja taimenelle 6 8 ja 10 grammaisia tubeja Hymyilee
pacos

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 05.06.13 - klo:04:29 »

huomasin muuten, et valkoinen leech 6g kelpaa pikku puikkarihauelle (100g+) yllättävän hyvin. tosin peruketta et voi käyttää, ellet sitten värkkää ja ideoi jotain. yllättävän hyviä ovat muuten nuo eumerin leechit. pitää varmaan ostaa sellane säilytysrasia ku niit on kertyny pakkiin nyt "muutama". suosittelen ehdottomasti!
Jerkkari
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 05.06.13 - klo:10:26 »

Keväällä/syksyllä toiminut hyvin Pinkkivalkoinen ja Punamusta 45 grammasena.... Kesällä tuo 55gr eri väreillä, koska tuolla painavemmalla pääsee syvemmälle...
Suosittelen ehdottomasti... Cool

Virvelillä heitettävät perhot: RajuVirppa, PikkuVirppa, RajuRosvo.
Koukkuk

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 11.06.13 - klo:14:33 »

Kyllä nuo kaloja kiinnostavat.. mutta. Tuon läpi kulkevan perukkeen virittely alkoi pänniä, sekä pyrstön jatkuva sotkeutuminen koukuun. Hinta oli myös korkea minun kukkarolle. Muunneltavuus puuttui kokonaan. Vaikutuksen minuun teki kylla supi karvan elävyys.
Näistä syistä aloin myös itse kehittämään omia malleja.
Pyrin parantamaan kalojen tarttuvuutta sekä heitettävyyttä ja tulevissa RajuRosvoissa toteutuu myös tuo värien muunneltavuus.

Virvelillä heitettävät perhot: RajuVirppa, PikkuVirppa, RajuRosvo.
Christian

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #14 : 11.06.13 - klo:15:57 »

On kyllä jonkin verran nuo keväällä peliaikaa saanneet, mutta syystä tai toisesta ei ole hauki niihin ottanut kiinni. Pitää antaa nyt uudestaan aikaa noilla fast sink versioille joita voi uittaa nopeammin näin kesäkaudella. Vaikea silti uskoa, että esim. spinnerbaitit ohittaisivat kalastavuudessa.

"Jumalat eivät ota ihmisen lasketusta elinajasta niitä tunteja, jotka on omistettu kalastukselle" (Babylonialainen kirjoitus v. 2000ekr)
Tagit: Perho Heitto  Eumer  Spintube  Pike 
Sivuja: [1] 2   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: