Sivuja: [1] 2 3 4 5 ... 19   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Nyt soi...

(Luettu 102195 kertaa)
Barra
*****

0
Poissa



Profiili
« : 25.05.12 - klo:21:12 »

Tiedän kyllä foorumin suhtautumisen näihin ikuisuus jarnoihin. Ja veikkaan että joku moderaattoreista tai ylläpidosta tulee ja lähettää tämän bittiavaruuteen. Mutta kokeillaan nyt onnea.

Näitä toikkejahan löytyy melkein jokaiselta foorumilta. Eli idean pitäisi olla tuttu, mutta kuitenkin. En siis ole näihin koskaan ihmeemmin postaillut.

Ideahan on jakaa tässä niitä biisejä jotka soivat juurikin nyt. Tosin, monilla (kuten minulla) on soittolistassa toistasataa biisiä, ja tulisihan tästä aika soppa jos rupeisin kolmen minuutin välein laittamaan mikä biisi täällä soi. Siksi laitetaan nyt alkuun rajoitteeksi vaikkapa yksi viesti per päivä, biisejä viestiin ehkä sen pari kappaletta. Ei mitään 26 biisin litanioita, jatka vaikka huomenna.

Mitä biisejä, no se mikä soi juuri nyt. Tai pikemminkin sellainen johon olet nyt juurikin törmännyt ja haluaisit sen jakaa foorumilla. Eli joku klassikko joka löytyi jostain ja tykkäät nyt kuunnella, tai sopii muuten vaan niihin fiiliksiin jotka on juurikin nyt. Mieluusti vähän erikoisempia biisejä tietty.

Eli säännöt koottuina:
1. Yksi viesti päivässä.
2. Viestiin korkeintaan kaksi kolme biisiä. Myös levyjä voi laittaa jos haluaa.
3. Ei mielellään niitä biisejä jotka jokainen kuulee jos avaa radion. Jotain uutta tai vanhaa, erikoista tai jotain. Ei tarvitse edes olla eniten sitä omaa musiikki tyyliä.
4. Biiseistä mieluusti linkit johonkin, kuten YouTubeen.

Ja aloitetaan tämä systeemi ihan itse. Kahdella biisillä.

Adrian Lux ft. The Good Natured - Alive
Matrix & Futurebound ft. Luke Bingham - All I Know

Kuuntelemalla melkein selviää helpoiten millaisesta on kyse, jos haluaa voi tietysti kirjoitella enemmänkin.

Ja sitten toive vielä ylläpidolle loppuun. Jos tämä aihe on turha, niin ei kannattane yhdistää mihinkään, lähettäkää sinne bittiavaruuteen vain suoraan. Täällä vapaan puolella tämä ei kuitenkaan kasvata kenenkään viestimääriä, ja jos jotain ongelmia syntyy niin poistakaa vain.

Jatkakaa vain, kommentteja muiden biiseihin voi heittää, lainatkaa silloin ainakin osa viestistä. Jos tähän pitäisi jotain lisäillä niin lisäilen sitten tähän ensimmäiseen viestiin.

Dafag did I just said...
mikael
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #1 : 25.05.12 - klo:21:53 »

Hollywood Undead The Diary

Sneakbo Sing For Tomorrow

 Iskee silmää

ᾲᾒῙῙὶ
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #2 : 25.05.12 - klo:22:19 »

Sanotaanko nyt vaikka näin, että MÄ MÄ MÄ MÄ MÄRKÄÄ Virnistää

Oispa kalaa
NonProkalastaja
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #3 : 25.05.12 - klo:23:17 »

Aiemmin Metallicaa eri levyiltä, sittemmin Black Sabbathia levyiltä Paranoid ja Iron man sekä Dioa The Collection levyltä. Nickelbackiäkin tuli Dark Horse levyä kulutettua.

Lisättäköön vielä että juuri nyt kuuluu sateen rauhoittava ropina kattoa vasten.  Hymyilee

-"...ja TAASKO se uistin on puussa?!?"
pike97
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #4 : 26.05.12 - klo:09:44 »

mm:
-italobrothers-stamp on the ground
David guetta ft Flo rida & nicki minaj-Where Them Girls At
NonProkalastaja
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #5 : 26.05.12 - klo:12:27 »

Palefacen syntyny rellestää ja talonomistaja vuorotellen  Iskee silmää
Heeiikki
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #6 : 26.05.12 - klo:14:09 »

Pistetääpä itekki Näyttää kieltä
Tällänen
ja
Tollane
Kalatunnus
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #7 : 27.05.12 - klo:16:39 »

nyt soi tää:http://www.youtube.com/watch?v=8KMwe7jnrHA ja tää http://www.youtube.com/watch?v=MN8T9XyADn0

en jaksa edes yrittää, koska tyhjän saa ilman yritystä.
jehna95
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #8 : 27.05.12 - klo:17:59 »

Asa & Puppa J - Uus Lama / Luonnolle paras
ᾲᾒῙῙὶ
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #9 : 30.05.12 - klo:20:49 »

Kelly Clarkson - Behind these hazel eyes (SpeedBreaker Remix)

tää soi kyllä jatkuvasti meikäläisen kajareista. Cool

p.s. Ihana Kelly Clarkson  Pusu Pusu
Barra
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #10 : 30.05.12 - klo:21:45 »

Stig - Häsleri
Havana Brown ft. Pitbull - We Run The Night

Tuollaisia tullut tässä pari päivää kuunneltua, mitään yhteistähän noilla ei ole mutta kuitenkin.
Eetu K
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #11 : 02.06.12 - klo:19:05 »

Nyt soi http://www.youtube.com/watch?v=hBRKSIj2tMc
EräKarhu
Vieras
« Vastaus #12 : 15.06.12 - klo:14:58 »

Diablo tässä soi. yleensä metalli.
esteri123
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #13 : 15.06.12 - klo:16:14 »

http://www.youtube.com/watch?v=xPU8OAjjS4k Tuo soinut viime päivät. Myös Bob Marleyn lapsia on tullut kuunneltua.
ᾲᾒῙῙὶ
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #14 : 15.06.12 - klo:17:06 »

Kelly Clarkson on soinut jo muutaman päivän, ei väliä mikä biisi.  Pusu Pusu
Tagit: Musiikki  soi  biisi  biisit 
Sivuja: [1] 2 3 4 5 ... 19   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines