Sivuja: 1 2 [3]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Parhaat pilkit

(Luettu 21830 kertaa)
kalastaja95:D
Vieras
« Vastaus #30 : 17.12.09 - klo:16:52 »

Hangon tasapainopilkit, morreista ite tehdyt tai jotain lähimmäisestä kalastuskaupasta (merkkiä ei lue), mutta kullanvärine on paras, jonka olen ostanut. pystypilkeistä nils master (tosin ovat aika kalliita, mutta laatu maksaa:D)
Jere98

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #31 : 18.12.09 - klo:07:30 »

Eipä voi parasta nimetä kun en oo koskaan pilkillä kalaa saanu Nolostunut
Dinotaunus

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #32 : 19.12.09 - klo:13:22 »

Ei parasta pilkkiä voi mielestäni sanoa koska jokaisella on se oma lempi viehe ja ottiviehehän on se jonka kalamies käteensä ottaa pakista...Mutta se on tosin eri asia että käykö se kalalle...

Kyllä, minä harrastan tämmöistä äärimmäisen kuoleman halveksuvaa viehe urheilua, nimittäin kalastusta...
Jompsu
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #33 : 19.12.09 - klo:15:12 »

Riippuu tietenkin vähän mitä kaloja pilkkii. Jos lähdetään hakemaan normaalikokoista ja pientä ahventa, särkeä ja kiiskeä niin parhaimmat pilkit ovat morrit. Varsinkin kuusamon pisarat ja siipi-ja timanttikirput toimii hyvin täälläpäin, väreistä parhaiten käy kulta, vihreä, punainen ja keltainen ja noiden sekoitukset. morreja on niin paljon eriväristä ja kokosta niin kokeilemalla löytää varmasti itselleen parhaimmat ottipilkit. pystypilkillä tulee ihan hyvin kalaa, mutta paikoissa missä itse kalastan saalis jää pystäreillä heikommaksi. Tapsapilkki on minun suosikki pystypilkeistä. noita tasuri hommia en oo pahemmin kokeillutkaan niin niistä en mainitse mitään.

Team Tunturi
topsteri
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #34 : 21.12.09 - klo:17:25 »

Parhaat pilkit? Jaa-a niitä kun on niin paljon eri tilanteisiin, mutta.

-Tapsa-pilkeistä saukot ja saukko+ tompakki-hopeisena. Toimii ahvenlle ja särjelle tapsihommissa.
-Puustjärven valio, tapsihommissa myös ahvenlle, hauelle ja särjelle.
-Puustjärven nautilus,hopea tätä tulee myös käytettyä paljon ahven ja särkihommissa.

-Ässä tasapainot todella hyviä, paljon tulee myös tätä käytettyä.
-6g helmiräsänen,+kastemato, hauet, särjet ja ahvenet hyökkäilee, tänävuonna 800g ahven saatu.

-Itsetehdyt morrit tottakai, aina mukava omatekoisilla vehkeillä kalastaa.
eräjörma
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #35 : 21.12.09 - klo:17:41 »

olen kokeillut monia mutta voisi kokeilla toisiakin

EDIT: Yhdistetty toiseen täysin vastaavaan aiheeseen.
mikael

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #36 : 28.01.11 - klo:16:28 »

Niin minkälainen on paras pilkki. Onko se itsetehty vai kaupasta ostettu, tasapaino vai pysty, minkä värinen(tosin riippuu usein monesta tekijästä ja vaihtelee) tai vaikka minkä kokoinen. kertokaa kokemuksia ja syitä. Hymyilee

theKalastaja

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #37 : 28.01.11 - klo:18:09 »

jaa-a.riippuu paikasta ja kalasta mitä kalastaa.mutta kyllä se pystypilkki on ainakin yleisesti paras (omasta mielestä).väreistä hopea/kupari on ollu varmaa valinta. Cool,kaupasta olen kaikki pilkkini ostanut,pituus on ollu sen 4-8cm (pystypilkeissä).

omat kokemukset on kyllä vahvasti pystypilkin ja morrin puolelle.sen kerran kun oikein kunnolla tasurilla yritin niin sain katsoa kun kaveri nosteli kalaa pystyllä.morri on kanssa toiminu joissain tilanteissa. Hymyilee

"SE ON ISO!...se on...se on...pohjassa prkl!"
Asioiden kertomatta jättäminen ei ole valehtelua!
Napero
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #38 : 28.01.11 - klo:18:19 »

Pystypilkki ja Nautilus värikoukulla on toiminut melkein joka paikassa!
kalakala543
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #39 : 28.01.11 - klo:18:55 »

Huonolla syönnillä ahvenelle on ainakin tapsipilkki morrilla tai pelkkä morri paras.

"Mä seuduilla näillä oon tunnettu...mikä se oli!"
mettämies
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #40 : 16.03.11 - klo:19:13 »

Oon tykästyny morreihi ja erityisesti punasee mustapisteiseen sil yleensä tulee
stento-z

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #41 : 18.03.11 - klo:13:48 »

Kyllä kai se niin on et hyvä pilkki on juuri se mihin on luottoa ja sitä sitten uittaa eniten ja oppii ne pikku niksit millä uitolla kalanappaa vähän kuin uistimissakin Iskee silmää
lahna95

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #42 : 29.11.11 - klo:22:07 »

Itse luotan pystypilkkeihin ja tasapainoihin. Pystyistä parhaita olleet Viima (ketjukoukulla), Rapala Harja (tapsimorrilla) ja Arkku (tapsimorri). Tasapainoista parhaita ovat ehdottomasti Rapalan Jigging Rapit. Värikoukkua en ole käyttänyt, mielestäni värikoukusta on vain haittaa...

Sivuja: 1 2 [3]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: