Sivuja: 1 2 3 4 5 [6] 7   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Mistä nimimerkkisi?

(Luettu 26492 kertaa)
anttix

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #75 : 14.12.10 - klo:21:37 »

enhän minä nyt niin odota,mutta kehoitin vaan kaikkia kertomaan.

EP - tiimi.
TuMi
Vieras
« Vastaus #76 : 14.12.10 - klo:21:39 »

enhän minä nyt niin odota,mutta kehoitin vaan kaikkia kertomaan.

Tällänen aihe tosiaan oli jo ennestään. Nyt yhdistettynä entiseen.
janne-s
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #77 : 15.12.10 - klo:00:18 »

Tällä saitilla nimimerkki juontaa juurensa ihan omasta nimestä. Tosin kukaan tuttu ei meinaa tunnistaa ku duunissa oon stefa. Ja toi taas johtaa juurensa kummeliin..."pojat elekeehän hättäilkö stefa hoitaa homman"...."kohta toimii se on jämpti"...."stefa saatana...nyt tää levis lopullisesti!" Sitä sattuu ja jos useesti sattuu niin siihen tottuu..  Hymyilee leveästi

Tunnelin päässä näkyvä valo, on mitä todennäköisimmin vastaan tuleva juna.
anttix

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #78 : 15.12.10 - klo:14:03 »

seelvä. Hymyilee
Lapinkala
Vieras
« Vastaus #79 : 15.12.10 - klo:22:11 »

Joskus aikanaan kun lapin matkalla sain ensimmäisen kalan pohjoisen vesiltä, juoksin vanhemmilleni näyttämään sitä ja huusin samalla: Kattookaa, mun eka Lapinkala! sieltä se juontaa juurensa inarijärveltä. Vieläkin jos faijan seurassa tulee joskus mainittua kalastamisesta jotain niin takas tulee aika nopeesti: et oot sääki yks tommonen Lapinkala. Että vähän sellasta muistelua siinä samassa ku nykyään kaikki tuntee/kutsuu sukunimellä. 
anZ
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #80 : 16.12.10 - klo:14:15 »

Omat nimikirjaimet  Cool

There will be fish.
Ahven 2 kg

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #81 : 16.12.10 - klo:17:08 »

Olin mato onkimassa ja nappas 2 kertaa noin kilon ahvenet niin siitä se tuli kun painoivat yhteensä 2 kg noin.
E. Kirjotusvirhe korjasin.

Keski-Suomen Kalastajat 2011!
harvesteri

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #82 : 16.12.10 - klo:19:15 »

Mun nimi on mettästä, niinkun tiiätte Cool
Kivitasku
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #83 : 20.12.10 - klo:22:34 »

Harrastan lintujen tarkkailua ja tykkään kovasti kivitaskusta.
lahna95

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #84 : 29.12.10 - klo:11:39 »

Oma nimi nyt vaan yrittää olla kekseliäs (eihän se sitä ole) mutta silloin tuntui hyvältä nimeltä.

Jaurun Mitri
*

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #85 : 07.02.11 - klo:19:49 »

Joskus on elellyt sellainen porokuningas kuin Mosku. Ja Moskun ns. vihamiehiin kuului venäläinen pororosvo Jaurun Mitri. Jotenkin tykästyin siihen nimeen ja siihen kuinka se Mitri kävi suomalaisten poroja varastamassa ja vei ne Venäjälle. Vaikka Venäläisestä olikin kyse niin otin sen nimimerkiksi tänne.
Ja itse olen poromies niin nimi sopii sillä tavalla minuun itseeni, vaikka en pahemmin pororosvo olekkaan.
Mitriin voi tutustua Mosku elokuvassa tai sitten lukemalla Moskusta kertovia kirjoja.

Mun nimi on mettästä, niinkun tiiätte Cool
Tästä nimestä tuli ensimmäisenä mieleen lyhytelokuva "Metsurin paluu" Hymyilee

Lapamato

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #86 : 07.02.11 - klo:20:09 »

Joku joskus sanonut lapamadoksi (tai siis useimmat sanovat ihan vaan lapa, mutta joku sen mato päätteen onnistu siihen vääntämään Hymyilee leveästi). Ja kun kuulin tästä saitista, tuli mieleen se nimi.
Kalastelija123
Vieras
« Vastaus #87 : 07.02.11 - klo:20:36 »

Youtubessa sama nickname ja tuli vaan mieleen jostain kun sinne tein (jos jollakin muulla on käyttäjä siellä pyytäkää kaveriks) Hymyilee leveästi
lahna95

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #88 : 07.02.11 - klo:21:06 »

Päivitystä tähänkin... Nimi nyt tuli vaan mieleen, kun lahna on vain niin hieno kala. Ja 95 siinä perässä taas ayntymäaika -> lahna95
ProMasa
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #89 : 07.02.11 - klo:22:06 »

Nimimerkin synty liittyy aikaan jolloin vielä hakkasin pro pilkki 1:stä eli karkeasti oisko noin 8 vuotta sitte ja sieltä tulee toi Promasa, jota on tullu käytettyä erinäisissä paikoissa  Hymyilee leveästi
Sivuja: 1 2 3 4 5 [6] 7   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: