Sivuja: [1] 2 3 4 5 6   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Muusikoita?

(Luettu 26429 kertaa)
ollimaha

0
Poissa

Profiili
« : 13.07.08 - klo:17:17 »

Elikkäs liikkuukos ks.comin sivustoilla yhtään muusikoita? Jos liikkuu niin mikähän mahtaa kyseisten henkilöiden instrumentti olla?

Ite olen nyt rumpuja soitellut 7 vuotta ja bändi löytyy ja keikkaa vedetään sillon tällön. (kun rumpali ei ole kalassa  Virnistää )

katiskamies
*

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 21.07.08 - klo:13:55 »

Itse aloitin pianon soittamisen 6 vuotiaana, mutta sen soittaminen loppui 5-6 luokalla ja vaihtui kitaraan.. Kitaraa olen soitellut pari vuotta.. Hymyilee leveästi

Chico Conzales
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 21.07.08 - klo:22:10 »

Kitara istrumenttinä. On vaan enemmän sellaista omaa kivaa. Ei bändiä, keikkoja tms..

Joka muita haukkuu, on itse hyvä
ollimaha

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 22.07.08 - klo:00:27 »

Hohhoh,,, Näitä kitaristeja sitten löytyyyy Hymyilee leveästi

Kuinka monta rumpalia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu?
-Kolme. Yksi vaihtaa lamppua ja kaksi pitää kitaristista kiinni ettei se pääse spottivaloon...
goodfishersdotcom
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 18.08.08 - klo:14:55 »

ite olen soitellut bassoa joulusta asti.
 Hymyilee

Kalamiehen rukous:Anna Jumala kerrankin niin isoja ja suuria kaloja ettei minun aina tarvitse valehd
Jyssi

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 18.08.08 - klo:19:33 »

Jou täälä ! tanssin, soitan pienoa, kitaraa ja bassoa ja jonkin verran rumpuja Virnistää tykkään laulamisestakin koska sain laulukokeesta koulun penkillä arvosanan 10!

kesä, suomi iskelmä, tyyni-ilta, Kalastus ja nuotiolla tehdyt makkarat.
-"Mennään kalaan !"
k.s.k
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 25.01.09 - klo:22:37 »

jatka ihmeessä! soittamisessa ei ole aika hukasa. minkälaista musiikkia soitat ja mitä yleensä kuuntelet?
kannattaa muuten kokeilla joskus tehdä vaikkapa virkku itse. omatekoisella laitteella soittaminen antaa aina uutta potkua touhuun.
ollimaha

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 25.01.09 - klo:22:43 »

jatka ihmeessä! soittamisessa ei ole aika hukasa. minkälaista musiikkia soitat ja mitä yleensä kuuntelet?
kannattaa muuten kokeilla joskus tehdä vaikkapa virkku itse. omatekoisella laitteella soittaminen antaa aina uutta potkua touhuun.

Rock/Blues/Funk linjalla mennään. Idoleita Dennis Chambers, Steve Gadd, Vinnie Colaiuta sun muut. Ei ole kertaakaan soiton lopettaminen käynyt mielessä. On se vaan niin mielekästä hommaa.

Käyppä kattomassa mun profiilia IRC-Galleriassa, siellä näät kuvia mun setistä. Settiin tosin tullut jo hiukan lisää tavaraa, voin vaikka laittaa kuvan tänne tässä kun kerkiän.

Oman customvirpan tekemistä oon miettinyt, mutta en oikein tiedä mistä saisin viilupuuta. Muutenkin aikamoinen homma, ja muutama väline puuttuu, jota siihen tarttis.
k.s.k
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 25.01.09 - klo:22:55 »

katopas semmosesta firmasta kun viilukeskus. siellä on hyviä puita. ite tein virkkurungon koivuviilusta ja ihan hyvin onnistui.
ite olen semmonen musiikin jakomielitautinen että veivaan melkein mitä vaan. blues ja funk ovatkin rumpalille mukavia hommia.
lisäksi tykkään haasteista kuten toto tai dream theater joilta aikanaan opettelin koko tuotannon, hullu kun olen.heh!
mut kyllä puita löytyy vaikka minkölaisia, eikä siihen välttämättä tarvii kovin kummosia vehkeitäkään.jos vaan puusorvi löytyy niin loppu onkin sitten yksinkertaista.
ja jos kiinnostaa niin laita vaikka sähköpostia niin kerron tarkemmin mitä aiheesta tiedän.
ollimaha

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 25.01.09 - klo:23:55 »

katopas semmosesta firmasta kun viilukeskus. siellä on hyviä puita. ite tein virkkurungon koivuviilusta ja ihan hyvin onnistui.
ite olen semmonen musiikin jakomielitautinen että veivaan melkein mitä vaan. blues ja funk ovatkin rumpalille mukavia hommia.
lisäksi tykkään haasteista kuten toto tai dream theater joilta aikanaan opettelin koko tuotannon, hullu kun olen.heh!
mut kyllä puita löytyy vaikka minkölaisia, eikä siihen välttämättä tarvii kovin kummosia vehkeitäkään.jos vaan puusorvi löytyy niin loppu onkin sitten yksinkertaista.
ja jos kiinnostaa niin laita vaikka sähköpostia niin kerron tarkemmin mitä aiheesta tiedän.

Siinäpä se, kun puusorvi puuttuu. Voi olla että joskus vielä innostun.  Tällähetkellä kuitenkin rahat menee autoon kaikki, kun sellanen täytys hommata. Nuo rimit ja koneistot tuuppaa maksamaan ihan mukavasti, samoin kaikki se puutavara.
k.s.k
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 26.01.09 - klo:09:47 »

totta on. rautahilut maksaa mansikoita. tappelin itekin saman ongelman kanssa, kun on vielä semmonenkin tosiasia että halpoja osia ei kannata edes ajatella jos aikoo tehdä hyvän. puut ei välttämättä ole kalliita. omaan virkkuun maksoi aikanaan ne 1,5 mm. koivuviilut yhteensä semmosen 20-25 erkkiä ja löytyi ihan puukeskuksesta.
ollimaha

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 26.01.09 - klo:10:36 »

totta on. rautahilut maksaa mansikoita. tappelin itekin saman ongelman kanssa, kun on vielä semmonenkin tosiasia että halpoja osia ei kannata edes ajatella jos aikoo tehdä hyvän. puut ei välttämättä ole kalliita. omaan virkkuun maksoi aikanaan ne 1,5 mm. koivuviilut yhteensä semmosen 20-25 erkkiä ja löytyi ihan puukeskuksesta.

Mitähän vastaava vaahtera kustantaa?
ollimaha

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 26.01.09 - klo:17:28 »

Itekin muuten tykkään Totosta pirusti. Osaatko ulkoa biisin Dave's Gone Skiing? Jos osaat niin hattua nostan.
poooR
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 26.01.09 - klo:20:08 »

Muutamassa bändissä laulanut Hymyilee leveästi raskaampaa musiikkia ja iki-ihanaa punkkia Hymyilee

Kalalle vai iltapalalle?
k.s.k
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #14 : 28.01.09 - klo:19:31 »

jep! tuttu kipale on. opettelin sen aikoinaan. loistava rumpubiisi!!voisin saada selville sen vaahteran hinnan. joitakin hintataulukoita viilukeskukselta on mulla jossakin jemmassa.
mitkä kaikki toton levyt sulta löytyy hyllystä?
Sivuja: [1] 2 3 4 5 6   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: