Sivuja: [1] 2 3 4   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Hauen pintakalastus

(Luettu 24748 kertaa)
poka
SP-Team
*

0
Poissa

Profiili
« : 16.07.08 - klo:10:32 »

Onko kukaan kokeillut kalastaa haukea pinnassa kulkevilla vieheillä? Kuulemma näin kesällä toimii erittäinkin hyvin..

Eli erilaisia poppereita vedellään pinnassa, niin että vesi roiskuu.. Olisi kylllä mielenkiintoista päästä testaamaan..

Ja millaisia uistimia on porukalla käytössä tähän pintakalastukseen?

Ihmiset voidaan jakaa kahteen ryhmään, niihin jotka kuuluvat jompaan kumpaan ja niihin jotka eivät kuulu.
tsoka

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 16.07.08 - klo:12:04 »

katseleppa poka enin pakkiin ,sinne niitä tyrkkäsin viimesyksynä
poka
SP-Team
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 16.07.08 - klo:12:05 »

Liekkö Enizeilläkään tullut uitettua niitä.. Pyörittää silmiään
EniZei
Ylläpitäjä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 16.07.08 - klo:12:15 »

Liekkö Enizeilläkään tullut uitettua niitä.. Pyörittää silmiään

Ei ole vielä tsokalta saamat kamikazet veessä käyneet. Suuri ongelma niissä on ainakin se, että ne ei lennä juuri mihinkään. Nyt kyllä olis otollinen aika kokeilla tuota pintakalastustakin. Mitä oon lukenut, niin aika mielenkiintoista hommaa tuntuu olevan..
Kasperi_83
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 17.07.08 - klo:14:27 »

Itse olen kalastanu jonkin verran tollaista pintakalastusta ja se on oikeesti mielenkiintoista hommaa... Hymyilee Uistimena on rapalan skitter pop. Haukia olen sillä pääasiassa kalastanu mut täytyy käydä kokeilee myös taimenta ku kuulin et sillä saattais saada. En vain tiedä et miten se uistin käyttäytyy koskessa... Hymyilee
Tumi81

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 17.07.08 - klo:14:50 »

Huomenna mahdollisesti metsälampia koluamaan aamuseltaan. Lauantaina viimestään. Rebelin pintavaaputkin pakkasin matkaan mukaan, jospa noita tulisi uitettua...  Hymyilee

-Kyllä se kala vielä löytyy...-
julle
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 19.07.08 - klo:15:56 »

ites en ole vielä kokeillut pintakalsatusta mutta ajattelin alkaa kokeilemaan.Mikkä olisivat hyviä vieheitä?
lape89
Vieras
« Vastaus #7 : 20.07.08 - klo:18:10 »

Rapalalta löytyy X-Rap Walkkeja ja Skitter Poppia. Ei oo juurikaan tullu uitettua nuita, eikä siis mitään oo tullu.
kurk00
Vieras
« Vastaus #8 : 21.07.08 - klo:11:39 »

Sanokaahan mistä kaupasta ootta nuita skitter popeja löytäny? Ite oon kiertäny kaikki kaupat eikä mistään löy-y.
Sopuli

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 05.08.08 - klo:16:18 »

Iijoella pääsi Rapala Skitter popista reilusti viiden kilon hauki karkuun. En ole paljon kerennyt uittaa, kun hauet puuttuu lähialueelta.
mitänyt
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 09.08.08 - klo:19:24 »

skitter pop
kriss3

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 09.08.08 - klo:23:03 »

Kerrassaan mainioita pelejä nuo popperit ja walkit. Aina sää nähdä komeita iskuja Iskee silmää
Itse olen saanut useita haukia rapalan skitter popilla huonosta haukikannasta huolimatta. Toimii erityisesti kesällä sateen jälkeen. Suosittelen Iskee silmää Ainut huonopuoli on mielestäni se että popperit ovat niin pieniä niin ne eivät lennä järeillä vehkeillä ja ul vehkeillä isoa kalaa ei saa kunnolla ylös.

Ei oo haavia -.-
Gras

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 14.08.08 - klo:06:44 »

Sellanen pintakalastus, hmmps. Voisi käydä testailemassa tätäkin hommelia..
Onko toi miten, että montako metriä suunilleen lentää keskiluokan vehkeillä?
Tämä kyseinen skitter pop saattaisi ollakkin hyvä näissä pikkulammissa jossa on todettu haukea..
Varmaan aika komean näköistä kun hauki iskee pintaan!  Virnistää

mitänyt
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 16.08.08 - klo:15:36 »

Sellanen pintakalastus, hmmps. Voisi käydä testailemassa tätäkin hommelia..
Onko toi miten, että montako metriä suunilleen lentää keskiluokan vehkeillä?
Tämä kyseinen skitter pop saattaisi ollakkin hyvä näissä pikkulammissa jossa on todettu haukea..
Varmaan aika komean näköistä kun hauki iskee pintaan!  Virnistää

niin on tulee aikamoinen molskahdus jos on yli kaks kilonen
Ev0
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #14 : 21.09.08 - klo:08:36 »

Mulla on toiminu tou X-Rap Rapala's Subwalk. Se o musta iha hiton hyvä. Se menee tossa n. 0-5cm veden pinnan alapuolel ja kalaa sil o tullu ja paljo
Tagit: Hauki  popperi 
Sivuja: [1] 2 3 4   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: