Edit: Sarkastinen läpänheitto rauhotusalueella kalastamisesta ja siitä seurannut keskustelu poistettu. Eli pysytäänpä niillä sallituilla vesialueilla, niin kalastuksessa kun saitillakin

Tosiaan kuten Jippee kirjoitti kalastus on kielletty Enon voimalaitoksen välittömässä läheisyydessä. Yleisenä nyrkkisääntönä voi pitää sitä, että kaikki voimalaitokset ja niiden lähialueet kuuluvat kiellettyihin kalastusalueisiin. Karkeasti ottaen kannattaa ottaa etäisyyttä ainakin se 250m alapuolelta ja 100m yläpuolelta jos ei ole tarkempaa tietoa asiasta. Luonnollisesti kalastuskieltoalueet tulee selvittää ennen kalastamaan menemistä.