Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Pielisjoki

(Luettu 2608 kertaa)
AnttiR
*

0
Poissa



Profiili
« : 17.03.13 - klo:17:40 »

Voisiko joku ystävällisesti ohjeistaa Pielisjoen veneily reitistä. Pääasiassa tuo ilosaaren ohitus mietityttää. Siinähän ei ilmeisesti tartte tuollaista pikku venettä(5m ht) suluttaa mutta ei vissiinkään ihan mistä vaan kannata ajaa virran puolelta?  Järkyttynyt
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines