Ite oon oikeakätinen ja kelaan haspelia vasurilla, mutta hyrrää oikealla (tai tulen kelaamaan, vielä ei ole päässyt testaamaan, kun kela on niin uusi vielä

).
Hyrrää kelaan siksi oikealla, koska:
A) Saatavuus "vasureihin" huonompi, esim. oman hyrrän mallia ei vasurina ole laisinkaan
B) Tuli ostettua vasurihyrrä

Johtuisiko lohimiesten/uistelijoiden heittopuoli (kelaa oikealla, myös haspelilla) juurikin hyrrien oikeakätisyydesta, ja siitä, että saa uistimet kelattua nopeammin pois vahvemmalla kädellä?
