12-18 : ) Parempi noin, iltasyöntiä pääsee jo vähän maistamaan. Kertokaas vähän teidän nimiä ja ikiä. Mä oon Akke, 15v. Varmaan vanhin meistä, eli oon teistä vastuussa

lol Ei kannata luottaa muhun kyllä

Ok. Miksi ei kannata luottaa suhun? Akseli, Kohta 11v. Oon pikkasen alaikänen , mutta mikäs siinä jos viestit on asiallisia? Ok ollaan sit 12-18.
