Sivuja: [1] 2 3 4   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Keski-Suomen Kalastajat Liekkilammelle

(Luettu 26384 kertaa)
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« : 19.02.11 - klo:10:39 »

Eli siis suunnittelua liekkillammen reissullemme.
Määrä ajankohta: Huhti-Toukokuun vaihteessa.
Tulijat: Näillä näkymin Joolle,Jet kop,Lahna95 ja Ahven 2 kg.
Aika lammella n: 10-16
Maksut menee tasan!
Ideoita lisää!

Keski-Suomen Kalastajat 2011!
JET Kop
Vieras
« Vastaus #1 : 19.02.11 - klo:12:35 »

Tossa on vaan yks ongelma kahvila aukeaa vasta klo 12. Eli silloin vasta voidaan alkaa kalastaa Surullinen
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #2 : 19.02.11 - klo:12:42 »

12-18 : ) Parempi noin, iltasyöntiä pääsee jo vähän maistamaan. Kertokaas vähän teidän nimiä ja ikiä. Mä oon Akke, 15v. Varmaan vanhin meistä, eli oon teistä vastuussa Hymyilee lol Ei kannata luottaa muhun kyllä Hymyilee leveästi

JET Kop
Vieras
« Vastaus #3 : 19.02.11 - klo:12:49 »

Edu kohta 13v Hymyilee
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #4 : 19.02.11 - klo:13:06 »

12-18 : ) Parempi noin, iltasyöntiä pääsee jo vähän maistamaan. Kertokaas vähän teidän nimiä ja ikiä. Mä oon Akke, 15v. Varmaan vanhin meistä, eli oon teistä vastuussa Hymyilee lol Ei kannata luottaa muhun kyllä Hymyilee leveästi
Ok. Miksi ei kannata luottaa suhun? Akseli, Kohta 11v. Oon pikkasen alaikänen , mutta mikäs siinä jos viestit on asiallisia? Ok ollaan sit 12-18.  Hymyilee
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #5 : 19.02.11 - klo:13:09 »

Ok. Miksi ei kannata luottaa suhun? Akseli, Kohta 11v. Oon pikkasen alaikänen , mutta mikäs siinä jos viestit on asiallisia? Ok ollaan sit 12-18.  Hymyilee
Mun oikee nimi on Aksel!!! Aika hyvin sattu. Mutta kaverit sanoo Akke. Kyllä voi luottaa...Hymyilee
Joolle
Vieras
« Vastaus #6 : 19.02.11 - klo:13:11 »

Ja mää oon Joel (Jolle) 12v.
JET Kop
Vieras
« Vastaus #7 : 19.02.11 - klo:13:12 »

Joo mun oikee nimi Eetu mutta Eduks voi sanoo Hymyilee
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #8 : 19.02.11 - klo:14:19 »

Mun oikee nimi on Aksel!!! Aika hyvin sattu. Mutta kaverit sanoo Akke. Kyllä voi luottaa...Hymyilee
  Hymyilee leveästi Aika huvittava juttu!
top2
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #9 : 20.02.11 - klo:14:20 »

Määkin tuu mukaan! Tuun Ahvenen kanssa samalla kyydil.  Hymyilee
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #10 : 20.02.11 - klo:16:52 »

Tänään kävin tossa kyseisellä lammella. Ootto-ongella pilkin, pari kontaktia sain kalaan... Ei tullut ylös asti. Paino oli ehkä liian painava ja kala luovutti sen takia, eihän sitä tiiä.
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #11 : 20.02.11 - klo:17:42 »

Tänään kävin tossa kyseisellä lammella. Ootto-ongella pilkin, pari kontaktia sain kalaan... Ei tullut ylös asti. Paino oli ehkä liian painava ja kala luovutti sen takia, eihän sitä tiiä.
Ok. Tuntuiko isommiltakin?
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #12 : 20.02.11 - klo:17:52 »

Ok. Tuntuiko isommiltakin?
Tosi vaikea sanoa. Näin vain kun kala vei siimaa, mutten kerennyt ottaa edes vapaa käteen. Pieni nyppy vielä tämän jälkeen.
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #13 : 20.02.11 - klo:17:55 »

Tosi vaikea sanoa. Näin vain kun kala vei siimaa, mutten kerennyt ottaa edes vapaa käteen. Pieni nyppy vielä tämän jälkeen.
Ok. Oliko paljon porukkaa siellä lammella?
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #14 : 20.02.11 - klo:18:00 »

Ei ketään. Eilen ilmeisesti oli kisat siellä...
Tagit: Keski-Suomi Liekkilammet 
Sivuja: [1] 2 3 4   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines