Sivuja: 1 [2]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Lisää tulee

(Luettu 39069 kertaa)
Vastarannankiiski
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #15 : 23.04.14 - klo:19:19 »

Onko tietoo millon tulloo lohia ?

Ei oo tietoo, mutta sen tiedän että tänä vuonna ei ole vielä kipattu. Mutta eiköhän ne ensimmäisen satsin suurin piirtein näihin aikoihin yleensä laita.

Hurttarautu
Vastarannankiiski
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #16 : 25.06.14 - klo:08:38 »

Maanantaina 23.6. oli tankkiauto käynyt ferrariankoskella, osuin sattumalta paikalle. Tosi huonoa oli kyllä syönti, Hornetti, Räsänen ja Reflex jäivät ilman tärppejä, samaten perhot. Nilsuun kuitenkin yksi kevyt tökkäys. Mutta kyllä siellä kaloja oli, runsaista pintakäynneistä päätellen.
Tagit: Lohi Kala. 
Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines