Äänestys
Kysymys: elikkä mikä ois paras viehe ahvenelle jos paikka on matala mutta kirkas
Calico Cat - 4 (13.3%)
Blue Fox - 8 (26.7%)
Mepps - 10 (33.3%)
Master Jigi - 3 (10%)
Matoonki - 4 (13.3%)
Muu, mikä? - 1 (3.3%)
Äänestäjiä yhteensä: 25

Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Toimivin viehe ahvenelle kirkkaassa vedessä?

(Luettu 5901 kertaa)
agu 182
**

0
Poissa


Profiili
« : 01.12.09 - klo:21:33 »

Elikkä vinkkejä ahvenen kalastukseen paikkani on meren kurkussa ja paikassa on matalaa mutta kirkasta Virnistää

-Edit Otsikkoa korjattu
köntsä
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #1 : 02.12.09 - klo:17:26 »

Kannattaa varmaan käyttää jotain blue foxeja, jigejä ja pikku vaappuja Iskee silmää

Katohan kun on hyvän kokonen!
Pirkanmaan Kalakamut 2012
Zinkki
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #2 : 02.12.09 - klo:17:45 »

Joo mutta kierrä Masterin jigit kaukaa. Pyrstöt ainakaan ei edes ui kunnolla kun ovat niin jäykkiä. Jos halpoja haluat niin osta vaikka Waken kamoja. Bluefox Vibraxit ja Meppsit toimii kun ahventa on pinnassa. Mato-onki, ja pohjaonki on myös melkoisen tehokkaita.
agu 182
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #3 : 03.12.09 - klo:17:09 »

ai että masterin jigi ei toimi Huh mut mun kaveri sai kesänä yli 30 ahventa Virnistää joista 27 oli syömäkelpoisia nii että ei toimi ? Järkyttynyt Hymyilee leveästi
Eris
Vieras
« Vastaus #4 : 03.12.09 - klo:19:58 »

Masterin kigit ovat kyllä todella jäykkiä mutta kaipa nekin toimii jos on oikeassa paikassa oikeaan aikaan...
Dinotaunus
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #5 : 08.12.09 - klo:22:25 »

Se tietysti riippuu aina että minkä kokosta ahventa haet mutta hyviä ahven lippoja on ainakin Blue fox sekä Mepps...Niitä tulee aika paljon ite viskeltyä itä ahvenia kalastaa pönttöön isompia kesällä...

Kyllä, minä harrastan tämmöistä äärimmäisen kuoleman halveksuvaa viehe urheilua, nimittäin kalastusta...
Eris
Vieras
« Vastaus #6 : 08.12.09 - klo:22:33 »

Mepps Black Fury heitellessä, Rapala Countdown sininen uistellessa. Myös pohja-onkea kannattaa kokeilla Iskee silmää ja venepilkintää morrilla Hymyilee
agu 182
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #7 : 10.12.09 - klo:20:44 »

OK, kiitos tiedosta. Ite en oo kokeillut muutaku lippoja, onkea ja jigejä. Pyörittää silmiään Virnistää Hymyilee leveästi
agu 182
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #8 : 19.12.09 - klo:17:48 »

toimiiko weken moottori öljyn värinen kun tänään ostin sellasen Epävarma
Eris
Vieras
« Vastaus #9 : 19.12.09 - klo:19:03 »

toimiiko weken moottori öljyn värinen kun tänään ostin sellasen Epävarma

Varmasti toimii. Weken jigit on todella hyviä ja moottoriöljy-värihän on jo legenda Hymyilee
unDeaD
Vieras
« Vastaus #10 : 27.12.09 - klo:15:42 »

Blue fow firetiger koko 2
kalastaja95:D
Vieras
« Vastaus #11 : 27.12.09 - klo:22:18 »

laitoin tohon muu mikä kohtaan niin jakin ul lippa johon on laitettu paino eteen Cool
agu 182
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #12 : 28.12.09 - klo:12:34 »

mikähän ois paras lippa(meps/bluefox väri) kupari on toiminu mut onko se paras
 Pyörittää silmiään Huh
kalastaja95:D
Vieras
« Vastaus #13 : 02.01.10 - klo:20:46 »

mikähän ois paras lippa(meps/bluefox väri) kupari on toiminu mut onko se paras
 Pyörittää silmiään Huh
kupari punasilla pisteillä tai mustilla pisteillä se on paras Iskee silmää
Tagit: Heittokalastus  Ahvenen kalastus 
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines