Sivuja: 1 2 3 [4]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Inttikeskustelua

(Luettu 14887 kertaa)
Larski
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #45 : 23.07.09 - klo:00:32 »

Ensi vuonna olisi intti edessä. Suunnitelmia ei ole kummemmin sen suhteen. Jääkäriprikaatiin jos kuitenkin menis, ja jos sitä 6 kuukaudella pääsisi...
Petsi72
*

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #46 : 26.07.09 - klo:21:52 »

Itse menin Vekaranjärvelle Karjalantykistörykmenttiin 1.Patteriin tulenjohtoporukkaan 1992, siellä olin alokas ajan, sieltä siirryin Mikkeliin Savon Prikaatiin Sotilaspoliisikurssille ja jäin Savonprikaatiin Sotilaspoliisiksi josta kotiuduin 9 ja puolen kuukauden armeijassa olon jälkeen Korpraalina Joulukuussa 1992.
Partanaama
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #47 : 29.07.09 - klo:12:13 »

I/95 Santahamina UudJP/1.JK 240 aamua tuli lusittua ja 10 kiloa laihduttua... Virnistää

Jep Jep
Tagit: Intti Armeija Puolustusvoimat 
Sivuja: 1 2 3 [4]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines