Sivuja: 1 ... 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 ... 19   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Nyt soi...

(Luettu 102162 kertaa)
Koukkuk
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #120 : 28.11.13 - klo:22:34 »

http://www.youtube.com/watch?v=FTn3ZMWnk38
tää on suomen paras HEAVY METAL yhtye!

Tää linkki ei laula mitään??

Virvelillä heitettävät perhot: RajuVirppa, PikkuVirppa, RajuRosvo.
Koukkuk
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #121 : 28.11.13 - klo:22:41 »

Ja nyt jäi vaivaamaan et mikä se kovin suomalainen on?!

Tätä biisiä dikkailin nuorena, joskus vuonna 1985 Cool
jv7
Vieras
« Vastaus #122 : 29.11.13 - klo:07:19 »

Ja nyt jäi vaivaamaan et mikä se kovin suomalainen on?!

Tätä biisiä dikkailin nuorena, joskus vuonna 1985 Cool
battle beast defenders of steel.
Koukkuk
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #123 : 29.11.13 - klo:08:14 »

battle beast defenders of steel.
Eip tunnista juuri nyt... pitää illalla kuunnella!!
Mut nyt kalaan, tavoiteena tärpitön neljätuntinen Cool
jv7
Vieras
« Vastaus #124 : 01.12.13 - klo:21:37 »

Eip tunnista juuri nyt... pitää illalla kuunnella!!
Mut nyt kalaan, tavoiteena tärpitön neljätuntinen Cool
korkiat tavotteet. Hymyilee leveästi
no kuuntelikko?
Koukkuk
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #125 : 03.12.13 - klo:19:38 »

korkiat tavotteet. Hymyilee leveästi
no kuuntelikko?
Outs, juu kovat tavoiteet oli mut poikeuksellisesti tärppejä ja kalaakin tuli...
Tuo oli kyl ihan jees poppia Cool
jv7
Vieras
« Vastaus #126 : 03.12.13 - klo:20:47 »

Outs, juu kovat tavoiteet oli mut poikeuksellisesti tärppejä ja kalaakin tuli...
Tuo oli kyl ihan jees poppia Cool
"jees poppia" Hymyilee leveästi
fisustaja92
*****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #127 : 05.12.13 - klo:23:33 »

Huomenna se vasta on, mutta alotetaan nyt.

Klamydia - Suomi on sun

Ja perään samalta jengiltä Suomalainen tarina.

Tässähän kallistuu jo rokkariks...  Cool Tai siis jos kriitikoilta kysytään niin pohjanmaan juntix.  Virnistää

Laitoksesta karannut rantahörhö.
Koukkuk
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #128 : 06.12.13 - klo:21:47 »

Paikoin melko hauskoja sanoituksia...
jv7
Vieras
« Vastaus #129 : 08.12.13 - klo:21:20 »

soi scorpions-rock you like a hurricane
pitäs tietokonella päästä käyttään että voi laittaa linkin.
jv7
Vieras
« Vastaus #130 : 09.12.13 - klo:07:41 »

soi scorpions-rock you like a hurricane
pitäs tietokonella päästä käyttään että voi laittaa linkin.
tässähttp://www.youtube.com/watch?v=OI2COawqMJQ
Koukkuk
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #131 : 11.12.13 - klo:00:37 »


Äijällä niin hyvä musiikkimaku et pitäis melkeen palkita sut jotenkin Järkyttynyt
jv7
Vieras
« Vastaus #132 : 11.12.13 - klo:07:30 »

nuorempana(n.4vuotta sitten)tää oli mun lempikappale
http://www.youtube.com/watch?v=Z3ZfrCPKEqM
Koukkuk
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #133 : 11.12.13 - klo:13:06 »

Tässäkin biisissä tappamisen meininki.
jv7
Vieras
« Vastaus #134 : 11.12.13 - klo:15:56 »

Tässäkin biisissä tappamisen meininki.
kuin myös kill the kingissä.
Tagit: Musiikki  soi  biisi  biisit 
Sivuja: 1 ... 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 ... 19   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines