Sivuja: 1 ... 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 ... 19   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Nyt soi...

(Luettu 102182 kertaa)
KABANOSSI
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #165 : 06.01.14 - klo:20:46 »

http://www.youtube.com/watch?v=rXnwyGURmFk&list=FLTdfsgdVhuLIG9arYlUvOFA
http://www.youtube.com/watch?v=6dBiHUn7vRs&list=FLTdfsgdVhuLIG9arYlUvOFA
jv7
Vieras
« Vastaus #166 : 09.01.14 - klo:07:39 »

SCORPIONS-BLACKOUT! Albumi.
Koukkuk
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #167 : 09.01.14 - klo:07:56 »

SCORPIONS-BLACKOUT! Albumi.

Hyvin on sinulla päivä alkanut siis.

Virvelillä heitettävät perhot: RajuVirppa, PikkuVirppa, RajuRosvo.
jv7
Vieras
« Vastaus #168 : 09.01.14 - klo:16:10 »

Hyvin on sinulla päivä alkanut siis.
joo. Aamu kahavit join ja kunntelin tota leveyä, mutta sitten se alamäki alakaa.......
jv7
Vieras
« Vastaus #169 : 10.01.14 - klo:15:28 »

soi tämäja tämä eli blackmore.
Koukkuk
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #170 : 11.01.14 - klo:05:14 »

Jepsa on hurahtanut Näyttää kieltä


* 25 Deep Purple.JPG (177.59 kilotavua, 1515x441 - tarkasteltu 437 kertaa.)
jv7
Vieras
« Vastaus #171 : 13.01.14 - klo:07:41 »

tämmöstä
Koukkuk
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #172 : 16.01.14 - klo:02:52 »


Taitaapi tämäkin kuva maxi single löytyä arkistosta. Ostatko sen poies?
Koukkuk
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #173 : 16.01.14 - klo:03:10 »

Tämäkin kuva sinkku löytyy?? Jostain arkistosta?

W.A.S.P. - 95 N A S T Y
B-puolen biisin jepsakin tunnistaa??
jv7
Vieras
« Vastaus #174 : 17.01.14 - klo:16:03 »

Tämäkin kuva sinkku löytyy?? Jostain arkistosta?

W.A.S.P. - 95 N A S T Y
B-puolen biisin jepsakin tunnistaa??
tunnnista ja jätän ostamatta. enolla on nuita wasp vinyylejä.tänään tämmöstä.
Koukkuk
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #175 : 19.01.14 - klo:01:11 »

 Cool
Koukkuk
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #176 : 19.01.14 - klo:15:58 »

Turkulaista hittikamaa.
jv7
Vieras
« Vastaus #177 : 19.01.14 - klo:19:52 »

.....  Cool
Koukkuk
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #178 : 21.01.14 - klo:02:13 »

Arvasin että tykkäätte... Puolituttu kaveri oli... R.I.P. Surullinen
Koukkuk
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #179 : 24.01.14 - klo:02:26 »

https://www.youtube.com/watch?v=JjiPvUGUpQc  Cool
Tykkään!
Tagit: Musiikki  soi  biisi  biisit 
Sivuja: 1 ... 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 ... 19   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines