Sivuja: 1 [2]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Pitäisikö moottoriveneilijöiden suorittaa ajokortti?

(Luettu 6173 kertaa)
Jre
Vieras
« Vastaus #15 : 31.07.09 - klo:12:46 »

Kyllä joidenkin täytyisi! Ainakun kaverin kanssa Soutu-uistellaan niin joku tulee siittä moottoriveneella ihan täysii ohi. Noin tunnin välein! Hyvä ettei vene kaadu niihin aaltoihin, kun ollaan usein perä sinne päin. Pari kertaa jo meinannut hörpätä vettä! Ja niin tuo alkoholi juttukin, lähes joka viikonloppu näkee jotain muita veneilijöitä joilla on aina kaljatölkit veneessä ja kädessä, jännittää aina että tuleekohan ne elävänä takaisin. Niin ja käytöstavoistakin voisi vielä jotain. Meneppäs uimaan ja odota kun joku tulee ohi! aina alkaa kauhee nauru siel veneessä ja sillee. Nojaa, ei tota korttia varmaan tartte mutta käytöstapoja!!
Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines