|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 28.04.2012 | mobileZ | Luulin ensin että nyt sain toissapäivänä pohjaan jääneen jigini takaisin, kun pohjaonkeen oli tarttunut tutun väristä vaalean vihreätä kuitusiimaa. Noh, kun sain haalittua "saaliin" rantaan niin huomasin että ilmeisesti se olikin jonkun toisen Bete Lotto, joka oli toiselta puolelta merirokon peittämä. :)
Tulipahan siivottua merenpohjaa rojuista. |
|
|
|
| |
|