|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 04.05.2012 | ProKalastaja99 | Tollane ennen sai hyvin kaloja tai miksei nytkin! Mutta nykyään vähän eri näköisiä :D | | 04.05.2012 | Jaakko95 | Vaikuttais nahkiaisrysältä. Rannikolla noita näkee paljon. | | 04.05.2012 | laitela | juu, puron varresta löyty, oli ehkä tulvan mukana ajelehtinut. Ei mitään hajua että mille on tarkoitettu, mutta vois laittaa kesällä pyytämään :D | | 05.05.2012 | laitela | Juu siis se onkin matikkamerta :D | | 05.05.2012 | harvesteri | Kyllä toi nahkiais pyydykseltä näyttäs ja noilla pyytävät säilyttääkin noita mettässä joen varrella, eihän nuita jaska roudata aina kotinurkille. | | 05.05.2012 | laitela | jaa en tiiä sitte, mutta voikai tuolla pyytää mitä vaan sattuu sinne uimaan. Tuskin tuossa purossa nahkiaista on. | | 06.05.2012 | jamael | Hienon näkönen | | 06.05.2012 | laitela | Juu on hieno, vähän kärsiny, ollu varmaa aika kauan tuolla. Ei laiteta tätä yksilöä enää pyytämään, mutta ajateltiin koittaa itse tehdä täsmälleen samanlainen :D |
|
|
|
| |
|