|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 16.05.2012 | Taapo | Nyt kun sain downgradetettua jerkkikaluston toistaiseksi melko vaatimattomaan kuosiin, niin laatikkohan niille oli väsättävä myös. Tarjouksesta poistettu hintaan 5€, linkkarilla reijät koukuille ja avot. Ois vaan pitäny ostaa isompi boksi, kun itseni tuntien tota roipetta alkaa kuitenkin taas kertyä..:) | | 16.05.2012 | KalAkke | Tilanpuutetta voit lieventää liimaamalla laatikon pohjaan uuden ja pienemmän lootan. Sitten sulla on kaksi eri tasoa noille jerkeille, toisessa isommat ja pienemmässä luonnollisesti pikkujerkit. Lattialle saa tietenkin heitellä loput, jotka eivät roikkumaan mahdu. | | 16.05.2012 | fisustaja92 | Liki identtinen ;D http://www.kalasaalis.com/kalastusfoorumi/teeseitse/minkaelaisia_kalastusvehkeitae_olette_itse_tehneet-t3857.45.html | | 17.05.2012 | Taapo | Hitto, onpa hyvä idea tuo pikkulaatikko keskelle! Täytyis vaan löytää tarpeeksi matala versio. Tuli mieleen sellainenkin, että vois reijät porailla vielä laatikon pohjaan, niin vois huuhdella kamat reissujen jälkeen ilman, että tarvii irrotella jerkit koloistaan.. fisustaja92: Komea laatikko ja komea läjä tavaraa ;) Tossa kannellisessa versiossa näin parhaaksi jättää salpakohdat reijittämättä, ettei koukut tuu kantaessa nakeille. | | 17.05.2012 | Taapo | Ja äkkiseltään tota sun vinkkaamaa topiccia selaillessa huomasin, että reijäthän ne sunkin pakista löytyy, hehheh.. Hitaalla käy, mutta oma oivallus tuottaa mielihyvää ;) | | 17.05.2012 | fisustaja92 | Juu, mulla taitaa olla hivenen matalemmat kulmat noista päädyistä, eli kantaessa nipistelee vähän, mutta ei liikaa :) Ja olen pohjan kulmiin "porannut veitsellä" reiät että pääsee suolaliemet pois. Niin ja, omaakin löytyy tuommonen epätasainen kansi. Se pitää laittaa väärtepäin että on jotenkuten tasapainossa; Sen kuuluu upota hieman sinne laatikon sisälle mutta koukut ottaa vastaan... Itse kun tein ne reiät tuon salvan päälle enkä tuolleen alaviistoon koska on tuommosia 20-25cm palikoitakin ;D | | 17.05.2012 | Taapo | Joo, tälla boksilla on syvyyttä just se 25cm, että tolla loviratkaisulla joidenkin Mantojen ja Hellhoundien sopiminen ois ihan siinä ja siinä. Tässä mielessä on hyvä, että vavasta loppuu vääntö 100gr:n kohdalla ;) | | 29.05.2012 | Trikkeri | ite tein kovemmasta muovista ja porasin reiät, hyvä tuli! |
|
|
|
| |
|