|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 25.05.2012 | christian | Sä otat jo ton honkkarin fanittamisen astetta liian tosissaan :) | | 25.05.2012 | pike97 | ^ :D | | 25.05.2012 | iVot | Mulla on samanlaiset tarrat! :D | | 25.05.2012 | laitela | :D:D mutta nämä kyllä tuli mulle ihan ilmatteeks.
En tosin väitä ettenkö fanittaisi honkkaria :) | | 26.05.2012 | jamael | Tommonen mitta ois kiva saada =) | | 27.05.2012 | laitela2 | Ton ommeltavan honkkarimerkin ja ommeltavan ks.com merkin vois laittaa reppuun kiinni. | | 28.05.2012 | JuhannusKala | Mullekin tuli samannäköistä kamaa. :) | | 26.06.2012 | Sohjokauha | Täällä odotellaan tuollaista pakettia... | | 27.06.2012 | laitela | Ok.. :) mulla on jo kaks tuommosta lippistä :D |
|
|
|
| |
|