|  | | miettikää ja kirjoittakaa sen jälkeen mikä tämä kyseinen viehe mahtaisi olla XD | | | Päiväys: | 01.01.2012 | Katsottu 273 kertaa | | Lisääjä: | Näytä käyttäjän muut kuvat | | Kamera: | Samsung, S5230 | | |
| |
|
| |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 10.06.2012 | Vastarannankii | Arvaus... Nils master jumbo Deep Diving, ellei tässä sitten ole mitään jekkua. | | 10.06.2012 | | ei ole mikään nilsu ;D | | 10.06.2012 | Swantonmaster | näyttää Jesse 8cm vaapulta... | | 10.06.2012 | jehna95 | Sehän on Merimetso! | | 10.06.2012 | Kuusamo94 | Merimetso, kuten edellä sanottiin... | | 10.06.2012 | toy | Samaa mieltä jehna95:sen kanssa, kyllä se merimetsolta näyttäis... | | 10.06.2012 | pike97 | merimetsolta näyttää... | | 10.06.2012 | Jyrize | veto velho tai merimetso.... | | 11.06.2012 | Konkeri | Uskoisin että toimii petokaloille hyvin! Ja ui jossain 2-3 metrissä :)? | | 12.06.2012 | | Ehdin jo testailla ja kyllä tämä näytti toimivan
tärppi pari kertaa ja se siinä. | | 16.06.2012 | Jesse00 | näyttää Jesselt | | 18.06.2012 | | Niin näyttää, mutta ei ole. | | 28.06.2012 | NHLfan | Iha selvästi papukaija merimetso ! |
|
|
|
| |
|