|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 14.06.2012 | toy | lusikoita näyttää riittävän.... | | 17.06.2012 | laitela | minnarit väärin päin :P ei nää että minkä värisiä ne on :D | | 23.06.2012 | risula | siinä on ahvenen väristä ja punakeltaista minarii ja piti laittaa noin päin ku muuten ne ei olis mahtunut toho lokeroon | | 28.06.2012 | NHLfan | Minkä merkkiset o noi ruohokuvat tua ala rivillä toi musta ja. sini-valko-puna ? ;) | | 10.07.2012 | risula | NHLfan: nyt ei tule oiken mieleen niitten nimiä, ne oli sellasessa hauki-setissä mukana. | | 21.07.2012 | NHLfan | ok |
|
|
|
| |
|