|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 15.06.2012 | ProKalastaja99 | Millä tuli?
| | 15.06.2012 | Kalamies69 | pronsisella kuusamon helmi räsäsellä (8g). jos haluat hyvän HAUKI uistimen niin semmonen kannattaa ostaa. kaikki hauet mitkä minun kalastuskuvissa on, on saatu kuusamolla. |
|
|
|
| |
|