Minun kalapakki - Kalastuskuva

Minun kalapakki
Minun kalapakki
Päiväys:17.06.2012Katsottu
269
kertaa
Lisääjä:Näytä käyttäjän PM-Fishing muut kuvat
Kamera:Nokia, C7-00
Valotus:50004/1000000

Takaisin

Kommentit

Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin.
17.06.2012JuhotsuItsekin käytän Sufix Gyro siimaa :) Olen ollut erittäin tyytyväinen, todella kestävää ja muutenkin hyvälaatuista.
18.06.2012PM-FishingTotta. Se on mulla nytkin käytössä :D.