ETUSIVU
VIDEOT
KUVAT
KALAT
KALAPAIKAT
MÖKIT
UISTIMET
KESKUSTELU
KALASTAJAT
HAKU
MAINOKSET
Minun kalapakki - Kalastuskuva
Minun kalapakki
Päiväys:
17.06.2012
Katsottu
269
kertaa
Lisääjä:
Näytä käyttäjän PM-Fishing muut kuvat
Kamera:
Nokia, C7-00
Valotus:
50004/1000000
Takaisin
Kommentit
Kirjaudu sisään
tai
rekisteröidy
lisätäksesi kommentin.
17.06.2012
Juhotsu
Itsekin käytän Sufix Gyro siimaa :) Olen ollut erittäin tyytyväinen, todella kestävää ja muutenkin hyvälaatuista.
18.06.2012
PM-Fishing
Totta. Se on mulla nytkin käytössä :D.