|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 19.06.2012 | Vatipää | Mainetta ja kunniaa siniselekäsen ja oranssimahasen vaapun nimeäjälle.. Luottokampe joka säällä. Vaapussa itessään ei oo minkäännäkösiä merkintöjä valamistajasta tahi mallista. | | 19.06.2012 | Kalatunnus | mnkä merkikinen toi popperi on? | | 19.06.2012 | Mäski | taitaa olla Salmon popperi :) hyvä väri ainakin! | | 19.06.2012 | Vatipää | Salmoni tuntuu minustahi tutulta.. Merkintöjä ei oo ja pitkän aikaa lojunu pakissa. Ylleisin käyttötarkotus on ollu ongenkohona mutta eiköhän sillä joku hauentillikkahi tuu kuhan koukut laittaa paikolleen. | | 19.06.2012 | Jyrize | Veikaan fladenia conradia, itsellä aikas lailla samoilla värityksillä ja mallilla...tuosta vielä linkki.
http://viewer.zmags.com/publication/4de03963#/4de03963/152 | | 25.06.2012 | Ikhtys Hauki | tuo on komia lippa tuolla oikeassa alanurkassa
| | 26.06.2012 | kyyhkyukkeli | mikä vihreä ahvenkuvioinen vaappu joka nimeä en muista? sain täsmälleen samanlaisella eilen 4 haukea :D | | 27.06.2012 | Vatipää | Enpä kyllä nimeä ossaa tuolle sanoa. Eurolla taisin erämessuilta ostaa eikäpä tuo oo kovin hyvin haukea pyytäny. |
|
|
|
| |
|