Oma pakki uistimen kallis, vai oliko se toistepäin.. - Kalastuskuva

Oma pakki uistimen kallis, vai oliko se toistepäin? =) ;D
Oma pakki uistimen kallis, vai oliko se toistepäin? =) ;D
Päiväys:28.06.2012Katsottu
313
kertaa
Lisääjä:Näytä käyttäjän Kalastaja2000 muut kuvat
Kamera:Nokia, 700
Valotus:59989/1000000

Takaisin

Kommentit

Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin.
28.06.2012Kalastaja2000Ekan kerroksen kolmas vasemmalta luettuna on minulla toiminut parhaiten. Osaisiko muuten joku sanoa, mikä viehe/vaappu toisen kerroksen pienin uistin on? Epäilin sitä Rapalan Countdown:ksi, mutta sen värvalikoimassa ei sitä ollut. Mutta merkistä olen varma: se on Rapala. Se Rapalan uistin jäi kiinni syvänne-Jesseeni, kun olin heittämässä Jesseäni, joten kun nostin "Rautakalan",en ollut varma sen tarkemmasta nimestä..
28.06.2012joonas93Onko kyseinen pieni vaappu sellainen pyöreähkö? Jos on niin itsellä tuli ensinmäiseksi mieleen, Rapala Mini fat rap.
28.06.2012VastarannankiiMini fat rap tuli itsellänikin mieleen. Ainakin tuon värisiin mini fat rapeihin olen törmännyt.
28.06.2012Kalastaja2000Se kai se varmaan on. Kiitos teille! :)