|  | | Hong Kong Fishing Team -tarroilla koristelua. :-) | | | Päiväys: | 07.07.2012 | Katsottu 333 kertaa | | Lisääjä: | Näytä käyttäjän jamael muut kuvat | | Kamera: | Panasonic, DMC-FZ5 | | Valotus: | 10/600 | | Aukko: | 28/10 | | |
| |
|
| |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 07.07.2012 | | Komeita tarroi, saako noita honkkarist jos kysyy? | | 08.07.2012 | jamael | Honkkarin nettikaupasta saa tilattua. :) | | 10.07.2012 | | Munki rasiassa on tuo | | 31.07.2012 | darkskate12 | minkä valmistajan pakki ? mun ukolla tollanen en tiedä merkkii | | 01.08.2012 | jamael | Hmmm...empäs tiedä. Sain sen muinoin perinnöksi papaltani. |
|
|
|
| |
|