|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 26.10.2008 | kriss3 | Mistäs päin mailmaa kala saatu? :) | | 26.10.2008 | kartturi | Otus on kuvattu Genovan kauppakujalla, joten välimeressä noita liikkuu. | | 26.10.2008 | kriss3 | heh. Olisi tollanen varmaan kova vastus siiman pääsää :) |
|
|
|
| |
|